mammas skatter <3 Skrevet 16. august 2012 #1 Skrevet 16. august 2012 har oppdaga proteiner i urin og litt forhøyet blodtrykk. plaget med synsforstyrrelser,hodepine og kvalme. føler meg uvell. sitter bare å venter på svara på blodprøve og ny urinprøve i morgen. hva vist de oppdager proteiner i morgen og dårlige svar på blodprøven. hva gjør de da?
Vinterblomst Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 ved forhøyet BT og proteiner (over 2 tror jeg) i urin samt hevelser/ødem, tror jeg praksis er innleggelse for dobbeltsjekk.
mammas skatter <3 Skrevet 17. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2012 her var urin og de foreløpige blodprøvesvara fine i dag. men han villa ha meg inn igjen onsdag på kontroll å ha tettere oppfølging. konstant synsforstyrrelser og en liten hodepine/trykk i panna. kvalme og uvell. syns nå fortsatt dette ikke er noe sæli :/
Vinterblomst Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 så bra! pannehodepine er tegn på forhøyet BT fortalte jordmor meg. Fint med ekstra oppfølging. jeg skal også til ny ktr onsdag. Slappe aaaaaaavv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå