Kanelbolla Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg er over 31 uker på vei og har de siste ukene slitt veldig med å sove. Jeg er normalt et D menneske og kan sove utrolig lenge og tungt. Men nå i det siste kan det ta flere timer fra jeg la meg til jeg endelig klarer å sovne. Og når jeg endelig har sovnet sover jeg veldig urolig og våkner av hver minste lyd. Våkner også hver gang jeg snur eller beveger meg. Det tar gjerne en stund før jeg sovner igjen. Flere ganger har jeg måtte stått opp etter bare en time eller to med sammenlagt søvn fordi jeg sitter lys våken i senga og ikke får sove mer. Jeg er så møkk lei, for jeg er utrolig sliten og trøtt for tiden. Jeg har jern og b12 mangel som gjør meg ekstra sliten og slapp. Uansett hvor Stuptrøtt jeg er så får jeg ikke til å sove mer enn noen timer sammenlagt. Møkk! Kroppen vennes vell til nattevåk og slikt, men jeg vil SOVE! Bare en liten utblåsning fra en som gjerne vil sove
*Ninnin* Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg har det slik selv, er 31+0i morgen. Finnes ikke trøtt og sovet bare litt også er kroppen fornøyd, føler den trenger bare noen timer. Sover best om morgen og mot eftan. Men jeg mangler ikke jern elsn da. Men kan ikke hjelpe deg med å si det går over, for det aner jeg ikke he he. Men vil nok tro det er kroppen som stiller seg inn på å sove lite da mini kommer:) håper du snart får sove:)
Mammahjerte Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Jeg hadde en periode over noen uker hvor jeg ikke klarte å sove. Sengen ble mykere og mykere. Jeg gikk å gruer meg til leggetid. Satt heller oppe i stua til jeg sovnet der. Holdt på å miste vettet faktisk. Min reddende engel kom i form av en nålstikkende jordmor. Jeg har aldri prøvd akupunktur og må innrømme at jeg ikke har lett for å tro på "sånn alternative greier" Om det var nålene vet jeg ikke, men jeg sovnet som et barn samme kveld og har sovet siden :-) Vel verdt et forsøk iallfall?
Lisse_01 Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Samme her. Er 33+5 og sliter med å sove. Pjokken er vill i magen, og alle sovestillinger er ubehagelige. Og mange mange doturer. LEI!!
Lisse_01 Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Våkner dere også med hoddpine hver dag nå? Det gjør jeg. AU
YumYum2 Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Signerer her! Sliter ikke med å sovne på kvelden, sovner rundt halv tolv. Men våkner ca hver halvtime og må snu meg og da sliter jeg ofte med å sovne igjen. Så blir det jo noen doturer i samme slengen. Slitsomt å ikke få sammenhengende søvn! Jeg har og jernmangel noe som gir meg hodepine og svimmelhet stadig. Har faktisk falt av noen en natt! om det var trøtthet eller svimmelhet aner jeg ikke!
lott`n Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale!
cammi88 Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Våkner dere også med hoddpine hver dag nå? Det gjør jeg. AU Det gjør jeg også. Er det en indikasjon på jernmangel eller at man bare sover så dårlig? Gir seg som regel med engang jeg står opp..
Lisse_01 Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 Våkner dere også med hoddpine hver dag nå? Det gjør jeg. AU Det gjør jeg også. Er det en indikasjon på jernmangel eller at man bare sover så dårlig? Gir seg som regel med engang jeg står opp.. Jeg har vondt så og si hver dag, men har ikke jernmangel. Hjelper alltid med en varm dusj når jeg har hodepine. Regner med hoddpinen kommer pga lite søvn og at jeg sover litt og litt
Barn 4 :) Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 Ja sover dårlig.. ligge og rulla som en blåkval vondt i skambeinet og de som verre er... bebyen er heldigvis bra rolig på natta og so blir eg so varm på natta... og gubben han ligger og tviholder på meg i søvne so eg må nesten snike meg litt vekk for å få luft
YumYum2 Skrevet 16. august 2012 #12 Skrevet 16. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme?
My_my Skrevet 16. august 2012 #13 Skrevet 16. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme? Som om jeg skulle skrevet det selv... Hele høyre hånda mi prikker oger nummen hele tida nå. Og det er selvfølgelig værst om natta! Jordmor mente det var carpal tunnel syndrom, og dessverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde hendene ned. Da stopper prikkingen, selv om nummenheten er der... Håper du ikke har så lenge igjen og holder ut! Trøst deg med at det i de fleste tilfeller forsvinner rett etter fødselen Legger ved en link: http://neuros.net/nv/carpal_tunnel_syndrome.php
YumYum2 Skrevet 16. august 2012 #14 Skrevet 16. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme? Som om jeg skulle skrevet det selv... Hele høyre hånda mi prikker oger nummen hele tida nå. Og det er selvfølgelig værst om natta! Jordmor mente det var carpal tunnel syndrom, og dessverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde hendene ned. Da stopper prikkingen, selv om nummenheten er der... Håper du ikke har så lenge igjen og holder ut! Trøst deg med at det i de fleste tilfeller forsvinner rett etter fødselen Legger ved en link: http://neuros.net/nv/carpal_tunnel_syndrome.php Tusen takk for svar! Har ikke tenkt på å ta opp dette med jordmor da jeg har dårlig blodsirkulasjon til vanlig og har bare tenkt at jeg har liggi på armen eller noe. Er ubehagelig, men heller det enn leggkramper hver natt. Har det bare innimellom, DET er vondt det Jeg har ca 7 uker igjen
YumYum2 Skrevet 16. august 2012 #15 Skrevet 16. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme? Som om jeg skulle skrevet det selv... Hele høyre hånda mi prikker oger nummen hele tida nå. Og det er selvfølgelig værst om natta! Jordmor mente det var carpal tunnel syndrom, og dessverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde hendene ned. Da stopper prikkingen, selv om nummenheten er der... Håper du ikke har så lenge igjen og holder ut! Trøst deg med at det i de fleste tilfeller forsvinner rett etter fødselen Legger ved en link: http://neuros.net/nv/carpal_tunnel_syndrome.php Tusen takk for svar! Har ikke tenkt på å ta opp dette med jordmor da jeg har dårlig blodsirkulasjon til vanlig og har bare tenkt at jeg har liggi på armen eller noe. Er ubehagelig, men heller det enn leggkramper hver natt. Har det bare innimellom, DET er vondt det Jeg har ca 7 uker igjen Kan man forresten gjøre noe med det? Er det farlig? Sto i den linken at man måtte søke medisink hjelp om det varte over lengre tid og ble ordentlig smertefullt.
Solskinnsbolle Skrevet 16. august 2012 #16 Skrevet 16. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme? Som om jeg skulle skrevet det selv... Hele høyre hånda mi prikker oger nummen hele tida nå. Og det er selvfølgelig værst om natta! Jordmor mente det var carpal tunnel syndrom, og dessverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde hendene ned. Da stopper prikkingen, selv om nummenheten er der... Håper du ikke har så lenge igjen og holder ut! Trøst deg med at det i de fleste tilfeller forsvinner rett etter fødselen Legger ved en link: http://neuros.net/nv/carpal_tunnel_syndrome.php Tusen takk for svar! Har ikke tenkt på å ta opp dette med jordmor da jeg har dårlig blodsirkulasjon til vanlig og har bare tenkt at jeg har liggi på armen eller noe. Er ubehagelig, men heller det enn leggkramper hver natt. Har det bare innimellom, DET er vondt det Jeg har ca 7 uker igjen Jeg har samme greia, våkner om natta fordi hendene er dovna bort og det gjør vondt, i spesielt håndleddene mine. Gyn sa det er helt vanlig, og at det hjelper å bevege på fingrene, gjøre raske gripebevegelser. Har testa det, og det hjelper for dovenheten. Men jeg får vondt i håndleddene nå og da om dagen også. Og for det hjelper det ikke noe særlig å bevege fingrene, dessverre. Si ifra om du finner en god løsning
lille_knirk Skrevet 16. august 2012 #17 Skrevet 16. august 2012 Søvn er luksus... Har "rastløse bein" på kvelden. Må ha pute mellom beina pga av bekkenet, og dyne mellom magen og madrassen ellers får jeg kynnere... Hvis jeg snur meg i søvne får jeg leggkramper, så det har gjort at jeg våkner flere ganger om natten fordi jeg vil snu meg... Også må man jo på do x antall ganger hver natt! Ikke klarer jeg å sove noe på dagen heller. Godt at det går over:-)
Sweetpea Skrevet 17. august 2012 #18 Skrevet 17. august 2012 Sover lite ja....er nå i uke 36..... Leggkrampene forsvant etter at jeg begynte å ta magnesium morgen og kveld Hender sovner og skranglete bekken derimot Fordelen må vel være at man venner seg til nattevåk?!?
My_my Skrevet 17. august 2012 #19 Skrevet 17. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme? Som om jeg skulle skrevet det selv... Hele høyre hånda mi prikker oger nummen hele tida nå. Og det er selvfølgelig værst om natta! Jordmor mente det var carpal tunnel syndrom, og dessverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde hendene ned. Da stopper prikkingen, selv om nummenheten er der... Håper du ikke har så lenge igjen og holder ut! Trøst deg med at det i de fleste tilfeller forsvinner rett etter fødselen Legger ved en link: http://neuros.net/nv/carpal_tunnel_syndrome.php Tusen takk for svar! Har ikke tenkt på å ta opp dette med jordmor da jeg har dårlig blodsirkulasjon til vanlig og har bare tenkt at jeg har liggi på armen eller noe. Er ubehagelig, men heller det enn leggkramper hver natt. Har det bare innimellom, DET er vondt det Jeg har ca 7 uker igjen Kan man forresten gjøre noe med det? Er det farlig? Sto i den linken at man måtte søke medisink hjelp om det varte over lengre tid og ble ordentlig smertefullt. I ekstreme tilfeller kan det være aktuelt med operasjon for å "lette trykket" på nervene... Er vist et lite inngrep i håndleddet. Men dette gjør man vel bare hvis det er yderst nødvendig, da det stort sett forsvinner etter fødsel! Jeg har dog lest en eller annen plass (klarte ikke å finne tilbake til linken nå) at noen sliter med nummenhet i ettertid av fødsel også... Jeg skrev et innlegg om akupunktur i forhold til dette, og da fikk jeg svar fra en akupunktør, som tipset meg om vitamin B6 tilskudd, så det har jeg begynt å ta. Har også begynt på modningsakupunktur, og mener jeg har litt mindre vann i kroppen nå enn for ei uke siden, men jeg tørr jo ikke påstå at det er på grunn av vitamintilskuddet og/eller nålene... Men la oss håpe at vi begge får førligheten tilbake så snart babyen er ute og spreller Jeg har 3,5 uke igjen til termin så jeg satser på at jeg holder ut...!
YumYum2 Skrevet 17. august 2012 #20 Skrevet 17. august 2012 Er så slitsomt å ikke få sove om natten! Selv sliter jeg med Karpal tunnel syndrom, hvor hendene og fingrene dovner bort - nerver som ligger i klem pga alt vannet jeg har i kroppen. Toppet seg i forrige uke da jeg fikk svangerskapskløe i tillegg.. Er 39+4, så heldigvis ikke så lenge igjen. Jeg har et lite tips ift utfordringer med å snu seg og komme seg opp av sengen. Ved mitt forrige sv.skap hadde jeg store problemer med bekkenet. Jeg fant et gammelt dynetrekk i sateng - den typen som var "in" for noen år tilbake som skal likne på silke - er helt glatt (kjøpt på Jysk). Dette har jeg på vrangen slik at de glatteste sidene går mot hverandre. Når jeg da snur meg om natten eller skal reise meg (med masse kynnere og full blære) går dette som en lek ift å måtte løfte bekkenet og magen. Absolutt å anbefale! Karpal tunnel syndrom? Kan du skrive litt mer om dette? Våkner så og si hver natt/morgen av at en av armene mine er helt doven. Går fra albuen og ned men verst i selve handa. Er som om den sover, klarer ikke knipe rundt noe og prikker/strpler ut i alle fingre når jeg beveger de. Prøver å bevege de og massere handa som man gjør om den har sovnet men går liksom ikke over, blir mindre doven men prikker og stikker mer. Må vente til det går over av seg selv. Er dette det samme? Som om jeg skulle skrevet det selv... Hele høyre hånda mi prikker oger nummen hele tida nå. Og det er selvfølgelig værst om natta! Jordmor mente det var carpal tunnel syndrom, og dessverre ikke så mye å gjøre med det. Jeg har funnet ut at det hjelper å holde hendene ned. Da stopper prikkingen, selv om nummenheten er der... Håper du ikke har så lenge igjen og holder ut! Trøst deg med at det i de fleste tilfeller forsvinner rett etter fødselen Legger ved en link: http://neuros.net/nv/carpal_tunnel_syndrome.php Tusen takk for svar! Har ikke tenkt på å ta opp dette med jordmor da jeg har dårlig blodsirkulasjon til vanlig og har bare tenkt at jeg har liggi på armen eller noe. Er ubehagelig, men heller det enn leggkramper hver natt. Har det bare innimellom, DET er vondt det Jeg har ca 7 uker igjen Kan man forresten gjøre noe med det? Er det farlig? Sto i den linken at man måtte søke medisink hjelp om det varte over lengre tid og ble ordentlig smertefullt. I ekstreme tilfeller kan det være aktuelt med operasjon for å "lette trykket" på nervene... Er vist et lite inngrep i håndleddet. Men dette gjør man vel bare hvis det er yderst nødvendig, da det stort sett forsvinner etter fødsel! Jeg har dog lest en eller annen plass (klarte ikke å finne tilbake til linken nå) at noen sliter med nummenhet i ettertid av fødsel også... Jeg skrev et innlegg om akupunktur i forhold til dette, og da fikk jeg svar fra en akupunktør, som tipset meg om vitamin B6 tilskudd, så det har jeg begynt å ta. Har også begynt på modningsakupunktur, og mener jeg har litt mindre vann i kroppen nå enn for ei uke siden, men jeg tørr jo ikke påstå at det er på grunn av vitamintilskuddet og/eller nålene... Men la oss håpe at vi begge får førligheten tilbake så snart babyen er ute og spreller Jeg har 3,5 uke igjen til termin så jeg satser på at jeg holder ut...! Satser jo på at det går over etter fødsel ja Jeg har ikke noe særlig vann i kroppen, ikke mer enn ellers iallefall(bortsett fra fostervann selvsagt) så vet ikke helt hva det kommer av, men skal da holde ut de siste ukene
November-spire-79 Skrevet 18. august 2012 #21 Skrevet 18. august 2012 Hvis det er sånn at kroppen skal venne seg til å være våken om natten, så der det skikkelig dårlig gjort. Man trenger ikke øve på det. Blir ikke vant til det uansett, og man kunne trenge den søvnen man kan få,før babyen kommer slik at man er uthvilt Hilsen ei som også sover dårlig, og som våkner hver morgen klokken 4.00........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå