4blir5 Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 I morgen blir begynnelsen på slutten. Jeg blir satt i gang, er spent og gleder meg.
Snart til 2 gutter:-) Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 I morgen blir begynnelsen på slutten. Jeg blir satt i gang, er spent og gleder meg. Hvorfor blir du satt i gang? Uke 38 + 3 i dag og slite..... :-(
4blir5 Skrevet 15. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2012 I morgen blir begynnelsen på slutten. Jeg blir satt i gang, er spent og gleder meg. Hvorfor blir du satt i gang? Uke 38 + 3 i dag og slite..... :-( Jeg blir satt igang 2 uker før termin pga hyperemesis. Hva er det som plager deg? Jeg har drøftet dette med fastlegen min over lengre tid, men ønsket i utgangspunktet ikke å bli satt i gang da jeg har blitt satt i gang før og synes naturlig fødsel var så utrolig mye bedre. Men nå for noen uker siden sa kroppen helt stopp. Møtte veldig stor forståelse på fødepol.
Netti*** Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Lykke til i morgen :-) Ble selv satt i gang i dag men lite har skjedd. Ta med deg litt vid bukse om du får ballong :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå