Gå til innhold

Hva synes du om disse navnene:

Anbefalte innlegg

Vi har hele tiden vært "sikre" på at det kom til å bli en Kaia eller Sanna dette her. Hun er fremdeles ikke født, så kan jo godt hende at det blir et av disse. Men da vi ventet storebror var det veldig viktig at det var oppkalling av en eller annen nær eller fjern slekting. Han ble kalt opp etter sin tipp-oldefar. Jeg ser nå at dette er egentlig ganske viktig denne gangen også, og jeg har sett litt på navn bakover i slekta og jeg har fiunnet disse som jeg liker:

*Antonie

*Marie

*Maria

* Liker også Jakobine (eller Jakopine- som er det "orginale") men jeg tror ikke jeg gidder å spørre sambo en gang =)

Storebror heter Kaspar

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143962947-hva-synes-du-om-disse-navnene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antonie eller enda bedre Antonia er kjempefint og passer mye bedre til Kaspar en Sanna eller Kaia synes jeg. Jakobine er også stilig selv om jeg heller hadde brukt det som nr 2 navn som Maria Jakobine f.eks.

Endret av Philomena

Jeg synes Marie, Maria og Sanna er finest! Jakobine er kult. Antonie likte jeg ikke.

Hvorfor ikke ha et dobbeltnavn hvis dere liker Sanna, slik at hun får oppkalling i tillegg?

Sanna Marie?

Sanna Maria

Sanna Jakobine blir jo litt knotete å uttale sammen kanskje, men hun kan jo ha begge navnene og bare bruke Sanna til daglig?

Annonse

Hjelp, dette er så vanskelig. Liker jo alle navnene, men sambo er så "måteholden". Og det hjelper ikke da storebror ønsker seg Sanna Victoria. Føler liksom at han kan bli med å bestemme også. Men han har ikke noe mellomnavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...