Gå til innhold

Hva synes du om navnene min fremtidlige sønn eller datter skal få?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gravid med min første, og denne gangen blir det enten Leah Mathilde eller Ole Mathias :)..

Mine fremtidlig sønn :

Liam Andreas

Emil Andreas

Anders Tobias

Min Fremtidlig Datter ;

Mie Aurora

Emliy Linnea

Hva synes dere?

Håper virkelig jeg får flere enn 1,helst 2 til:)

Fortsetter under...

Liam Andreas og Emil Andreas blir litt for poppis og "typisk".

Anders Tobias passet ikke helt sammen.

Mie Aurora var søtt

Emliy Linnea var også søtt, men Linnea er jo voldsomt overbrukt for tiden.

Leah Mathilde og Ole Mathias er kjempeflotte navn! Hvis det kommer Ole Mathias denne gangen, så bruker du Leah Mathilde neste gang :P og omvendt!

Jeg elsker Poppis navn og bryr meg ikke om de er mye brukt:) Viktigste for meg,er at jeg og faren er enig :). Mie blir oppkalling :),Linnea har jeg likt siden barneskole alder:). Liam og Emil har jeg også likt veldig lenge nå :) kanskje 10 år,Andreas er Oppkalling etter pappan til babyen og Oldefedre :). Anders er vel det navnet jeg har likt best og Tobias blir etter Farfaren min som jeg aldri har møtt :).

Ja blir nok ganske sikkert en liten Ole Mathias nå,er helt sikker på det er gutt og har trodd det siden jeg fikk vite at jeg var gravid :),men gråter ikke hvis det er ei jente heller,uansett koselig siden det er første fødte :). Er nok ganske sikker på at jeg får 3 gutter egentlig,hvis vi skal ha 3 barn,er mest Gutter i familen vår :)

Annonse

Liker ikke Emil Tobias jeg,hadde en slem gutt som het det i klassen når jeg gikk på barneskolen,så det er nok uakuelt :). Ja synes også Mie Aurora er søtt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...