Gå til innhold

Mulige symptomer??

Anbefalte innlegg

Lurer fælt jeg nå.

Vi har prøvd i ca 5 mnd, og nå har jeg plutselig gått over fra kun ømme brystvorter, til ømme bryst. Småuggen i formen og nyser en del.

Er fra før av allergisk, men har ikke kjent noen allergisymptomer på flere måneder, før de siste to dagene. Bruker jo medisin og skal forsåvidt ikke kjenne noe.

Merker lukten av gress ekstremt, sånn at det nesten svir i nesa.

Ikm er vel om en uke +-

Noen som kjenner igjen noe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143962929-mulige-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på lik måte ! Ikke nysing da. Men murringer i korsryggen og tynge bryst. Men, jeg tror ikke det har klaffet. Et sikkert tegn for meg tidligere har vært økt utflod og blødninger, noe som jeg ikke har hatt denne gang. IKM om ca ei uke... Ønsker deg lykke til ! :)

Jeg har det på lik måte ! Ikke nysing da. Men murringer i korsryggen og tynge bryst. Men, jeg tror ikke det har klaffet. Et sikkert tegn for meg tidligere har vært økt utflod og blødninger, noe som jeg ikke har hatt denne gang. IKM om ca ei uke... Ønsker deg lykke til ! :)

Jeg tok en test i går bare for gøy ! Og den var blendahvitt. Fikk tester i posten så kunne ikke dy meg ;) Men IKM er ikke før om ei uke, så det var jo i det tidligste laget å teste kan man si :) Herregud ! Jeg blir ho helt rar av dette her. Og jeg som hadde lovet meg selv og mannen at vi skulle ta dette helt rolig, rister på hodet av meg selv !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...