Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 6, har hatt to missed abortion tidligere, og måtte ta en senabort pga store fosterskader i januar:(

Mitt spørsmål er, har du blødd mens du tok crinone? Jeg fikk blod på papiret idag... og er jo helt sikker på at det går galt igjen... men da jeg leste på pakningsvedlegget sto det at en av bivirkningene er småblødninger. Så det er lov å håpe.... Håper så indelig at min 3. spontanabort ikke er et faktum:(

Håper du har tid til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tre ufrivillige aborter i bagasjen når jeg gikk inn i mitt påfølgende svangerskap. I det svangerskapet brukte jeg Crinone, og ja, det kom blod på papiret, og ja, det er visstnok helt vanlig. Svangerskapet mitt endte godt, jeg fødte en frisk prinsesse på termin, til tross for den elendige svangerskapshistorikken min, og blødningene.

Man irriterer slimhinnene ved å føre inn Crinone-kremen hver dag, og da er det jo fort gjort at det kommer en liten rift eller to inni der. Sex er forresten en annen faktor som kan medføre ufarlige blødninger i etterkant...

Jeg håper inderlig på dine vegne at dette er en ufarlig blødning, og at svangerskapet ditt fortsetter som normalt. Du har da virkelig hatt ditt å stri med... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...