Gå til innhold

Helt ny her inne :)

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg min første positive graviditetstest noen gang, en CB digital - som viste 1-2. :)

Vanskelig til å tro - siden vi har prøvd så lenge, og vært igjennom Ivf 2 ganger.

Trenger hjelp fra dere :

Jeg er "redd" for at det ikke er riktig, bør en test jeg tar e.ks mandag, stå Gravid 2-3?

Jeg holder til på riksen med IVF. Vi har blitt gravid utenom forsøk - tror dere jeg kan få HcG prøve igjennom riksen allikevel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143962913-helt-ny-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei og gratulerer så masse :) Har også 4 prøverør bak meg og en hærlig liten prins som blir 1 år no denne uka :) Som de sa til meg når jeg fikk positiv test og i tvilte.. En positiv test, er en positiv test. så gled deg med den du :)

Hcg får du nok også måle på legekontoret du går til. Jeg gjorde ihvertfall det. Dei sendte inn prøva, også fikk jeg svaret dagen etter :) MAsse, masse lykke til med spiren :)

jeg fikk også på legekontoret fordi legen visste at vi holdt på med icsi, vanligvis må man ha time først, jeg bare gikk ned dit så sjekka de m legen så fikk jeg ta:) tips er å gå tidlig på morraen så slipper du vente så lenge på svar! lykke til :) :)

Så flott, gratulerer så mye :-) Jeg ble som deg naturlig gravid i sommer etter flere år som prøver. Tok HCG stigning hos fastlegen min.

Når jeg ringte Porsgrunn ( fertillitetsklinikken) for å si at jeg var blitt naturlig gravid spurte de om jeg ville ha en tidlig UL hos de :-) flott oppfølging selv om vi klarte dette alene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...