Gå til innhold

Vil ikke lenger tenke på at alt skal "passe perfekt"

Anbefalte innlegg

Når passer det egentlig å bli gravid!? Hvis jeg skal tenke på denne måten så passer det jo aldri! :( Jeg vil bli gravid Nå, å ikke tenke på å få rett til permisjon med lønn, vikariatet, jobb videre, om de blir skuffa for at jeg blir gravid i vikariatet osv... Føler jeg bare tenker på alle andre og ikke meg selv...

*sinna*

Fortsetter under...

Så bra! jeg angret på at jeg skulle vente til alt skulle passe- og da slet vi i over fem år før spiren satt.... og nå sliter vi selvfølgelig med en øsnket nr 2..... Er vel blitt for gammel også i løpet av ventingen (er 37år nå)

Er helt enig med deg!

Jeg skal til å begynne min omskolering som vil vare i minst 4 år.

Jeg vil bare ha rett på engangsstønaden hvis/når vi får en baby, men det skal vi klare fint. Alt går hvis man vil! Og god planlegging :)

Jeg er bare snart 25 år men har vært prøver tilsammen i 5 år. Først i år at det plutselig skjer mye :) Og vi begge føler at vi ønsker så gjerne flere enn bare et barn.

Men herregud hvor mange ganger jeg har fått hørt det etter de nærmeste på min side har fått vite det; slapp av -barna kommer når du er ferdig på skole. Det er ikke poeng å stresse! Tenk på de stakkars barna. (Jeg ser ikke hva er forskjellen mellom å studere på dagtid og jobbe fulltid på dagtid. )

Så gjør det du føler er rett for deg! :) Men det er lurt å finne ut av alle fordeler(ulemper) hvis du er heldig og blir gravid nå så du slipper å stresse med det når det endelig blir "Gravid" på testen :)

Endret av Liljeduft

Ja, har lyst til å bare drite i alt, men klarer det jo ikke helt da....

Problemet er at jeg er i et vikariat (med mulighet for forlengelse) og at det må klaffe veldig bra hvis jeg skal ha rett på foreldrepenger. EVT blir det jo å vente til neste år for å se om jeg får forlengelsen (fast jobb). Da vil jo isåfall alt bli lettere. Problemet er bare at det er Såååå lenge til =) huffa.... Er så utålmodig...

• 2 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...