Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Jeg har akkurat startet opp på en enkel pergo,mange tanker som kommer i grunn. er det mange som har blitt gravide på første forsøk på enkel kur? jeg fikk for første gang mens på vanlig måte igjen nå etter nesten 5år jeg vet/tror samboeren har gode svømmere siden han har 3 barn fra ett tidligerer forhold. fått også noen tabletter som skal få ned prolaktin nivået mitt litt. noen andre som har tatt slike tabletter?? Håper på mange gode svar
linus82 Skrevet 16. august 2012 #2 Skrevet 16. august 2012 Jeg har hatt to doble kurer, men ingen baby. Lykke til! Håper det klaffer bra for deg ! Neste for oss nå blir sædprøve av mannen når vi kommer hjem fra ferie i første uka i september.
Petra-prøvedokke Skrevet 17. august 2012 #3 Skrevet 17. august 2012 Hei jeg skal igang me min 5 doble pergokur nå så håper det kan funke snart:) tar vist tid.
Lykkeliten<3 Skrevet 17. august 2012 #4 Skrevet 17. august 2012 Jeg har prøvd tre sykluser med pergotime uten hell. De to siste var med dobbel dose. Blodprøvene viser at jeg har hatt eggløsning siste to gangene, men har ikke blitt gravid. Mannen min har levert sædprøve, og den viste nedsatt kvalitet... så nå er vi henvit til IVF. Skal forsøke en syklus til med pergotime mens vi venter. Gynekologen min sier at det er vanlig med tre forsøk med pergotime, og maks fire kurer. Er det noen andre som har fått beskjed om det? Virker som det er mange som går på mange flere kurer enn det jeg får...
White*Angel Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jeg gikk på enkel pergo denne mnd, men testa i dag og ingen pos test. Sist ble jeg gravid på dobbel.
møffins Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Jeg har prøvd tre sykluser med pergotime uten hell. De to siste var med dobbel dose. Blodprøvene viser at jeg har hatt eggløsning siste to gangene, men har ikke blitt gravid. Mannen min har levert sædprøve, og den viste nedsatt kvalitet... så nå er vi henvit til IVF. Skal forsøke en syklus til med pergotime mens vi venter. Gynekologen min sier at det er vanlig med tre forsøk med pergotime, og maks fire kurer. Er det noen andre som har fått beskjed om det? Virker som det er mange som går på mange flere kurer enn det jeg får... Det samme har jeg fått beskjed om.. fikk resept på 4 tripple kurer, og beskjed om å ringe om ingenting skjedde iløpet av disse, for vidre utredning, evt IVF.. Jeg var en av de heldige og det traff på første forsøk med dobbel pergo =)
*venter en liten gutt feb* Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 her ble det første enkel dose pergo, så dobbel og til slutt trippel. ble ikke gravid på noen av disse kurene. ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå