Lisse_01 Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Er 33+4 og lurer på barnets leie. Legen klarte ikke å kjenne det sist. Hvor skal babyen sparke hvis hode ligger ned?
Elise 2 barn Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Du skal kjenne det på siden, framme eller oppe. Mer oppe enn nede. Men du kan jo kjenne hendene litt lengre nede viss barnet ligger i hode leie. Så det kan du jo lett missforstå. Men den ligger jo i foster stilling så dei føttene kan jo egentligt ligge over alt ;-)
Snuppelupp1988 Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 MIn ligger med hodet ned men flytter seg fra venstre til høyre om hverandre så kjenner det best ved navle/ribbeina på begge siden etter hvordan han ligger
Lisse_01 Skrevet 15. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2012 Jeg kjenner ofte kribling nede ved symofysen ca. Har tenkt kanskje det et hendene? Spark kjenner jeg ca litt over navlehøyde, og ut på sidene. Ligger jeg på siden kjenner jeg det ofte synkront på begge sider av magen. Det skjønner jeg ikke helt. Så stikker ofte kroppen ut på siden rundt navlen ca, noe jeg tror er stumpen. Tror dere da han ligger med hodet ned?
Gjest -ia- Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Jeg kjenner ofte kribling nede ved symofysen ca. Har tenkt kanskje det et hendene? Spark kjenner jeg ca litt over navlehøyde, og ut på sidene. Ligger jeg på siden kjenner jeg det ofte synkront på begge sider av magen. Det skjønner jeg ikke helt. Så stikker ofte kroppen ut på siden rundt navlen ca, noe jeg tror er stumpen. Tror dere da han ligger med hodet ned? Det hørtes veldig likt som jeg har det. Og jeg fikk bekreftet på mandag at han har snudd seg med hodet ned. Det jeg kjenner ved symfysen er ganske rytmiske bevegelser, så jeg har tenkt at det kanskje er hikking? Og min blir helt i hundre når jeg ligger på siden, tror han blir irritert for at det blir mindre plass.
Lisse_01 Skrevet 15. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2012 Jeg kjenner ofte kribling nede ved symofysen ca. Har tenkt kanskje det et hendene? Spark kjenner jeg ca litt over navlehøyde, og ut på sidene. Ligger jeg på siden kjenner jeg det ofte synkront på begge sider av magen. Det skjønner jeg ikke helt. Så stikker ofte kroppen ut på siden rundt navlen ca, noe jeg tror er stumpen. Tror dere da han ligger med hodet ned? Det hørtes veldig likt som jeg har det. Og jeg fikk bekreftet på mandag at han har snudd seg med hodet ned. Det jeg kjenner ved symfysen er ganske rytmiske bevegelser, så jeg har tenkt at det kanskje er hikking? Og min blir helt i hundre når jeg ligger på siden, tror han blir irritert for at det blir mindre plass. Da håper jeg at min og har det min blir og helt gal når jeg ligger på siden. Helt texas Jeg kjenner ikke rytmiske bevegelser nederst. Er mer kravling/kiling. Har kjent hikking en gang, og det er ikke samme følelsen
lilleluli Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 minime legger med hodet ned å da kjenner jeg spark i sidene ..men når jeg sitter kan hun sparke å strekke føttene helt opp i magesekken..ugg.. minime hikker flere gang for dag kjenner rytminske små dunk serlig hvis hun ligger med ryggen ut, da vises det uten på magen også..tipper hun hikker 4 ganger for dag og det kan vare i minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå