Gå til innhold

p1 urin, litt forhøya blodtrykk, hodepine, synsforstyrrelsa og kvalme uke 29.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er litt redd nå etter svangerskapskontrollen. Må inn med ny urinprøve innen fredag, og får da svara på blodprøvene. synsforstyrrelsene har bare blitt værre de siste dagene.samme med kvalme og en hodepine som lurer. var på legevakta søndag. Men da var alt fint. idag var det protein p1 og blodtrykket var på 130 over 85. Søndag 112 over 62. Så da er det bare vente på fredag og dommen da. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er dette symptomer på da?

Skrevet

Håper det roer seg. Lykke til!

Skrevet

Får håp at det roer seg og at du ligger mest mulig i ro pg slapper av.

Symptomene her er svangerskapsforgiftning :( fikk det med nr 1. og håper å slippe unna den her gangen også. dritt er det

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Får håp at det roer seg og at du ligger mest mulig i ro pg slapper av.

Symptomene her er svangerskapsforgiftning :( fikk det med nr 1. og håper å slippe unna den her gangen også. dritt er det

Denne tråden skal jeg virkelig følge med på!:/

Fikk du med førstemann, og er dette da andre med samme partner eller?

Jeg bare lurer fordi jeg også fikk alvorlig svangerskapsforgiftning med første, er nå gravid i uke 26 og begynner å merke de samme symptomene.

Vondt i hodet, kvalm, synsforstyrrelser, EKSTREMT med vann i kroppen osv..så jeg kvier meg for å ringe til lege/jordmor :/

Lykke til å håper det går fint likevell:)

Skrevet

jeg hadde også forhøyet blodtrykk og protein i urin idag :( til ny kontroll imorgen.. krysser fingrene.

Skrevet

Svangerskapforgiftning er dette symptomene på. dette er 2 man , men ingen svangerskapsforgiftning med den førstefødte.

Skrevet

jeg hadde også forhøyet blodtrykk og protein i urin idag :( til ny kontroll imorgen.. krysser fingrene.

vi får bare krysse fingrene. har du noen symptomer utenom?
Skrevet
vi får bare krysse fingrene. har du noen symptomer utenom?

jeg har hatt mye hodepine og litt svimmel, samt dårlig matlyst..

Skrevet
Får håp at det roer seg og at du ligger mest mulig i ro pg slapper av. Symptomene her er svangerskapsforgiftning :( fikk det med nr 1. og håper å slippe unna den her gangen også. dritt er det
Denne tråden skal jeg virkelig følge med på!:/ Fikk du med førstemann, og er dette da andre med samme partner eller? Jeg bare lurer fordi jeg også fikk alvorlig svangerskapsforgiftning med første, er nå gravid i uke 26 og begynner å merke de samme symptomene. Vondt i hodet, kvalm, synsforstyrrelser, EKSTREMT med vann i kroppen osv..så jeg kvier meg for å ringe til lege/jordmor :/ Lykke til å håper det går fint likevell:)

Nei jeg er i uke 35 nå med nr 5 med samme mann :)

ingen tegn på sv.gift. nå nei. heldigvis. det er ikke noe å kvie seg med når det gjelder svangerskapsforgiftning.

Skrevet

Ble nesten litt lettet over å lese dette innlegget!!

Var hos jordmor til kontroll, hadde også P1+ og blodtrykk på 120/94. Hun ville jeg skulle komme imorgen med ny urin og ta nytt blodtrykk. Fikk sånn dårlig magefølelse egentlig.

Jordmor sa hvis det var samme resultat ville hun kontakte sykehuset.. Hva betyr det? Jeg er akkurat 37 uker?

Har hørt at noen blir satt igang fordi bebien har det bedre utenfor magen enn inni?

Skrevet

Vet egentlig ikke så mye selv. men er svara dårlig på fredag blir jeg vrl videresendt til sykehuset. jeg er jo bare 29 uker. men de holder vel babyn lengst mulig i magen. men må vel holde oss i ro og det kanvel ende i innleggelse.

Skrevet

Kommer sikkert ann på hvor langt en er på vei.

Jeg er i uke 37 så det kan jo hende de vil sette igang fødsel om det er det beste for oss to.

ønsker deg uansett lykke til på fredag!! :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet
Får håp at det roer seg og at du ligger mest mulig i ro pg slapper av. Symptomene her er svangerskapsforgiftning :( fikk det med nr 1. og håper å slippe unna den her gangen også. dritt er det
Denne tråden skal jeg virkelig følge med på!:/ Fikk du med førstemann, og er dette da andre med samme partner eller? Jeg bare lurer fordi jeg også fikk alvorlig svangerskapsforgiftning med første, er nå gravid i uke 26 og begynner å merke de samme symptomene. Vondt i hodet, kvalm, synsforstyrrelser, EKSTREMT med vann i kroppen osv..så jeg kvier meg for å ringe til lege/jordmor :/ Lykke til å håper det går fint likevell:)

Nei jeg er i uke 35 nå med nr 5 med samme mann :)

ingen tegn på sv.gift. nå nei. heldigvis. det er ikke noe å kvie seg med når det gjelder svangerskapsforgiftning.

Aaah, okda..håper det går bra vertfall!! :)

Får vell ta en tlf imorgen da :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...