Mamma med to trollunger Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Får av og til følelsen av utmattelse i hele kroppen. Dette kan komme av null anstrengelse. Da er det sånn at jeg må sette meg ned for at det ikke skal svartne. Noen ganger går det over ganske raskt, andre ganger blir jeg skikkelig kvalm og svimmel og må legge meg ned før det går over. Har hatt det mye i det siste. Noen som vet hva det er, eller har opplevd det selv? Er 32+0 i dag.
CamillaJ Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Dra å få sjekket jernlagrene dine hos legen. Samt blodtrykk og Hb.
Mamma med to trollunger Skrevet 15. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2012 Ja, skal på mandag. Er så ekkelt, for opplevde ikke sånne ting med førstemann. Men da var det myye tettere oppfølging også. Syns den "nye" oppfølgingsplanen som de følger nå gir kontroller alt for sjelden. Kan det være tegn på høyt/lavt blodtrykk altså, eller bare så enkelt som jernmangel?
VinterSol+2 Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Jepp, det er vel de mest sannsynlige forklaringene!
CamillaJ Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Syns det peker litt mot det ja...Ta med deg en urinprøve av morgenurinien også, bare i tilfelle de spør:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå