Gå til innhold

Vondt korsrygg og menssmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår da jeg lå og hvilte på sofaen fikk jeg skikkelig vondt i korsryggen, smerten spredde seg ut mot nedre del av magen. Smerten kan sammenlignes med menstruasjonssmerter. Følte egentlig jeg måtte på do, men det stemte ikke helt. Hadde også kynnere på og av..

Men det gav seg etterhvert da jeg var opp og gikk. Men er liksom enda litt øm der nede..

Har noen opplevd dette? Har termin 7 september-men lillegutt må GJERNE komme nå!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme, og tolker det som modningsrier? Men jeg har egentlig ikke peiling. Er førstegangstjeneste og har termin dagen før deg:-)

Skrevet

Har også hatt flere sånne episoder, og jeg har ikke termin før starten av oktober. Dette er 3. barnet og kan ikke helt huske å hatt sånn med de andre. Helt sikkert modning på gang:)

Skrevet

Var hos jordmor idag og hun kunne roe meg ned med at dette var heeeelt normalt. Siden babyen presser på nede i bekkenet kan dette være årsaken til smerten, og det andre var modningsrier som også er helt normalt. Lillegutt har festet hode nå og hun sa at fødselen kunne være rett rundt hjørnet :D

Skrevet

Kan godt være modningsrier ja, ta godt i mot dem, for de gjør fødselen din lettere!

Forøvrig har jeg god hjelp av å ikke ligge når jeg har rier, altså. Kroppen takler smertene mye bedre om jeg står, går og "danser" (aka vugger) litt.

Dersom du får flere slike vonde tak, kan du ta tida på dem. En rie skal ikke vare så lenge, mens en kynner kan jo vare ganske lenge:)

Spennende at du snart er i mål da! Jeg hadde noen rier i uke 32, men det har vært rolig siden.

34 fullgåtte nå, og teller ned til 37fullgåtte og jeg kan puste ut!

Skrevet

Slik var det for meg også! Klarte ikke å ligge nede, måtte liksom opp og gå. Men det var litt ekkelt..

Er nå i uke 37 så nå får han bare komme! :D

Det går fort skal du se. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...