Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg prøver for tiden, men har så håpløs lang og rar syklus etter at jeg fikk nr en. Hadde syklus etter teorien før, 28 dager. Vi har prøvd heftig denne mnd, og særlig rundt da jeg teoretisk skulle hatt EL. Fikk også en sterk positv EL test (sånn billigstrimmel) for 10 dager siden, så jeg antok at EL var da, som stemte greit med teori. Nå har jeg skikkelig murringer i magen, etter teorien skulle jeg hatt mensen nå, men siden mine sykluser er så lange og rare for tiden er det liksom ikke noe å stole på. Kan murringene rett og slett være EL? Det stemmer evt med at EL kommer 14 dager før mensen hvis jeg teller syklus like lang som sist (som var 2 syklus etter forrige svangerskap, på 42 dager). Men det kan jo også være at jeg er gravid? Eller? Testet med billigstrimmel i dag, men den var negativ. Er 10 dager siden jeg tror jeg hadde EL så er vel litt tidlig å få positiv evt. Men så tenker jeg at kanskje er EL nå...? EL test er ikke positiv nå... Men testet kanskje EL for sent evt, for jeg kjente en stikking i dag tidlig FøR jeg testet. Eller kunne dette være en festing? 10 dager etter befruktning? Uff... noen som kan hjelpe meg litt? Og ja, jeg vet at det eneste som er sikkert er å vente;) Enten på mens eller positiv test, men kanskje noen av dere kloke damer kan roe meg litt imens:O)
Kråke Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Vet ikke om dette hjelper, men de siste to pp har jeg hatt litt mensenaktige murringer og litt stikking i underlivet 9 dager etter el. Forrige pp tok jeg det som et tegn på at jeg kunne være gravid, men det var jeg altså ikke. Har dukket opp på samme dag i syklusen to ganger på rad, men kan ikke huske å ha kjent det før. Men det er mulig jeg har blitt ekstra "flink" til å kjenne etter i det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå