Gå til innhold

Gravid 1-2 (CB ukeindikator) 1 uke før IKM?

Anbefalte innlegg

Fikk dette resultatet i dag, selvom IKM ikke er før neste tirsdag, hva skjer??

Grunnen til test er at jeg har spottet litt siste uken (noe jeg aldri gjør) og kjenner et "press" i livmora som jeg gjorde sist graviditet. Men det må da være for tidlig til at det kan slå ut på en test??

Forstår ingenting jeg... :(

Fortsetter under...

Annonse

Forrige pp, altså juli, fikk jeg positiv test(vanlig CB)mandag da jeg ventet mens fredag noen dager etter. Tok så en CB Digital onsdag og den viste Gravid 1-2. Fredag kom mensen og jeg tok ny test da mensen var ferdig og da var testen negativ. Så det kan skje at man får positve tester og faktisk ikke er gravid desverre:(

Jordmor her inne sa til meg at hun trodde det var en veldig tidlig SA jeg hadde. Selv tror jeg kanskje detn enten var det eller som Bumblebee sier.. en kjemisk graviditet. Egentlig innrømmer jeg at jeg heller mer mot det siste i og med at det var så tidlig og det varte så kort.

Håper du ikke opplevde det samme som meg, men faktisk ER gravid! :)

Forrige pp, altså juli, fikk jeg positiv test(vanlig CB)mandag da jeg ventet mens fredag noen dager etter. Tok så en CB Digital onsdag og den viste Gravid 1-2. Fredag kom mensen og jeg tok ny test da mensen var ferdig og da var testen negativ. Så det kan skje at man får positve tester og faktisk ikke er gravid desverre:( Jordmor her inne sa til meg at hun trodde det var en veldig tidlig SA jeg hadde. Selv tror jeg kanskje detn enten var det eller som Bumblebee sier.. en kjemisk graviditet. Egentlig innrØmmer jeg at jeg heller mer mot det siste i og med at det var så tidlig og det varte så kort. Håper du ikke opplevde det samme som meg, men faktisk ER gravid! :)

Får håpe det går bra :)

Skal til legen igjen imorgen så da får vi se

HI

Annonse

Jeg spurte en lege engang om hva som var forskjellen på SA og kjemisk graviditet. Hun sa at så lenge ikke hjerte hadde banket så regnet man det som kjemisk.

Dvs før uke 5-6?

Kan sikkert være delte meninger om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...