Kæmma og trultene Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg har hatt så vondt i magen idag, helt siden jeg sto opp! Sånn at jeg ikke kan bøye meg ned, og det er mest i øvre del av magen men ellers også. Ekstra vondt å komme borti. Nesten litt stikkende? Og så har den vært mer hard enn vanlig. Jeg er ikke noe hoven noe sted. Men jeg ha kjent trulta turne heldigvis - men er det noen andre som har det sånn? Er det skummelt??
3gull <3 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Har ikke peiling, dessverre, men kanskje du er litt forstoppet?? Ville muligens tatt en telefon til føden jeg..
Kæmma og trultene Skrevet 14. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2012 Har ikke peiling, dessverre, men kanskje du er litt forstoppet?? Ville muligens tatt en telefon til føden jeg.. Det tror jeg ikke, jeg er jo på do som vanlig (så vet du det ...) men siden jeg knapt få puste nå har hun kanksje bare flyttet på seg og ligger øvest i magen?
3gull <3 Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Hihi:) kjekt å vite:p men dessverre så aner jeg ikke.. Her ligger lille med hode ned og har ligget på samme side uke 16..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå