Gå til innhold

da har jeg fått BAM-pakka! men......

Anbefalte innlegg

Skrevet

så klart en blå smokk nedi der. å jeg venter ei lita jente :/ var ikke størte pakka dette vertfall. men kjekt å få ei lita gave :) og raskt kom den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ei lita jente fint kan bruke en blå smokk:-)

Venter ei jente selv, og hun skal nok få bruke storebrors klær.

Skrevet
så klart en blå smokk nedi der. å jeg venter ei lita jente :/ var ikke størte pakka dette vertfall. men kjekt å få ei lita gave :) og raskt kom den.

Så heldig du er! Jeg bestilte den for noen uker siden og har ennå ikke fått den. Fikk du den i posten eller fikk du hentelapp? Husker ikke forskjellen på alle disse pakkene :P

Skrevet
Så heldig du er! Jeg bestilte den for noen uker siden og har ennå ikke fått den. Fikk du den i posten eller fikk du hentelapp? Husker ikke forskjellen på alle disse pakkene :P
ja kom i posten. tror d var forje uke jeg bestilte den. så overaska av snar levering :) virka veldig kjekk ut den håndboka som var med. så den skal leses :)
Skrevet
ja kom i posten. tror d var forje uke jeg bestilte den. så overaska av snar levering :) virka veldig kjekk ut den håndboka som var med. så den skal leses :)

Jeg vil å ha den..! :P

Skrevet

eg fekk rosa tutt og venter gutt;p

Skrevet

Jeg fikk nøytral sutt - tror den var hvit... Men jeg skal ikke bruke slike sutter - skal ha disse som reguleringstannlegene liker så godt ;) Men sånn ellers likte jeg pakken godt. :)

Skrevet

Jeg fikk rosa sutt/smokk og venter gutt. Men gav den til ei venninne.

Skrevet (endret)

Jeg fikk også rosa og venter en gutt. Noen som vet når e-mailen med kvittering for å hente ut baboksen hos Kiwi kommer? Altså libero sin;) jeg har termin i september, men fortsatt ikke fått noe..

Endret av cammi88
Skrevet

Jeg fikk også rosa og venter en gutt. Noen som vet når e-mailen med kvittering for å hente ut baboksen hos Kiwi kommer? Altså libero sin;) jeg har termin i september, men fortsatt ikke fått noe..

Ja det lurer jeg også på. Har termin 3 okt og har ikke fått min.

Rimi sin kommer ca 3-4 uker før termin

Skrevet

Jeg har termin 1.oktober og har fått hentelapp på liberopakka. :-)

Skrevet

Jeg har termin 7 september og hentet Libero pakken på Kiwi for ti dager siden!! :D

Men har enda ikke fått Rimi sin? De er trege..

Skrevet

Kor får ein tak i BAM pakke? Ka er det?

Eg bruker den smokken som ungen likar. Ho brakk seg bare av Avent, men tar MAM fint.

Skrevet

Jeg har hentet apotek1 sin, den vil jeg anbefale! Den mest innholdsrike av de jeg har fått!!

Skrevet

henta rimi sin i går og jeg har en uke igjen til termin- kiwi sin pakke ser ut til å la seg vente på. Det man får til svar hvis man spør er jo att de mangler pakker- skjønner ikke at det kan være så stort problem å lage litt flere om gangen:)

Skrevet

det haster vel ikke så med å få disse pakkene?? dere får dem nok etterhvert skal du se ;)

Jeg hentet rimi sin idag - var veldig godt fornøyd!

Ellers er det jo "gave" en får - så ikek stress med det - ps mye av det samme i de ulike pakkene.

Lykke til videre i svangerskapet :)

Skrevet

Fikk Liberoklubbens i dag. Hurra. Gleder meg til å hente pakka. Har 6 uker til termin

Skrevet
Kor får ein tak i BAM pakke? Ka er det? Eg bruker den smokken som ungen likar. Ho brakk seg bare av Avent, men tar MAM fint.

hvis du går inn på 2.trimester-forumet så ligger det en tråd øverst som heter gratis baby-pakker eller noe sånt. klikk på den så finner du link til BAM-pakken og mange andre gavepakker man kan få. De inneholder litt forskjellige vareprøver ol.

Skrevet

Hva fikk dere i vitus sin boks?

Var kjempe fornøyd med liberoboksen, men vitus sin var skuffende i forhånd..

Men men var jo gratis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...