mammas skatter <3 Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 så klart en blå smokk nedi der. å jeg venter ei lita jente :/ var ikke størte pakka dette vertfall. men kjekt å få ei lita gave og raskt kom den.
Nyttårs barn Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Jeg tror ei lita jente fint kan bruke en blå smokk:-) Venter ei jente selv, og hun skal nok få bruke storebrors klær.
YumYum2 Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 så klart en blå smokk nedi der. å jeg venter ei lita jente :/ var ikke størte pakka dette vertfall. men kjekt å få ei lita gave og raskt kom den. Så heldig du er! Jeg bestilte den for noen uker siden og har ennå ikke fått den. Fikk du den i posten eller fikk du hentelapp? Husker ikke forskjellen på alle disse pakkene
mammas skatter <3 Skrevet 14. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2012 så klart en blå smokk nedi der. å jeg venter ei lita jente :/ var ikke størte pakka dette vertfall. men kjekt å få ei lita gave og raskt kom den. Så heldig du er! Jeg bestilte den for noen uker siden og har ennå ikke fått den. Fikk du den i posten eller fikk du hentelapp? Husker ikke forskjellen på alle disse pakkene ja kom i posten. tror d var forje uke jeg bestilte den. så overaska av snar levering virka veldig kjekk ut den håndboka som var med. så den skal leses
YumYum2 Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 så klart en blå smokk nedi der. å jeg venter ei lita jente :/ var ikke størte pakka dette vertfall. men kjekt å få ei lita gave og raskt kom den. Så heldig du er! Jeg bestilte den for noen uker siden og har ennå ikke fått den. Fikk du den i posten eller fikk du hentelapp? Husker ikke forskjellen på alle disse pakkene ja kom i posten. tror d var forje uke jeg bestilte den. så overaska av snar levering virka veldig kjekk ut den håndboka som var med. så den skal leses Jeg vil å ha den..!
1lykketroll+lykkeliten i magen Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 eg fekk rosa tutt og venter gutt;p
Oktoberbarnetmitt Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Jeg fikk nøytral sutt - tror den var hvit... Men jeg skal ikke bruke slike sutter - skal ha disse som reguleringstannlegene liker så godt Men sånn ellers likte jeg pakken godt.
Lisse_01 Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 Jeg fikk rosa sutt/smokk og venter gutt. Men gav den til ei venninne.
cammi88 Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 (endret) Jeg fikk også rosa og venter en gutt. Noen som vet når e-mailen med kvittering for å hente ut baboksen hos Kiwi kommer? Altså libero sin;) jeg har termin i september, men fortsatt ikke fått noe.. Endret 14. august 2012 av cammi88
Lisse_01 Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Jeg fikk også rosa og venter en gutt. Noen som vet når e-mailen med kvittering for å hente ut baboksen hos Kiwi kommer? Altså libero sin;) jeg har termin i september, men fortsatt ikke fått noe.. Ja det lurer jeg også på. Har termin 3 okt og har ikke fått min. Rimi sin kommer ca 3-4 uker før termin
Sirimor! Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Jeg har termin 1.oktober og har fått hentelapp på liberopakka. :-)
førskolelæreren Skrevet 14. august 2012 #12 Skrevet 14. august 2012 Jeg har termin 7 september og hentet Libero pakken på Kiwi for ti dager siden!! Men har enda ikke fått Rimi sin? De er trege..
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Kor får ein tak i BAM pakke? Ka er det? Eg bruker den smokken som ungen likar. Ho brakk seg bare av Avent, men tar MAM fint.
4blir5 Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 Jeg har hentet apotek1 sin, den vil jeg anbefale! Den mest innholdsrike av de jeg har fått!!
Solskinnstrall Skrevet 16. august 2012 #15 Skrevet 16. august 2012 henta rimi sin i går og jeg har en uke igjen til termin- kiwi sin pakke ser ut til å la seg vente på. Det man får til svar hvis man spør er jo att de mangler pakker- skjønner ikke at det kan være så stort problem å lage litt flere om gangen:)
<3håp<3 Skrevet 16. august 2012 #16 Skrevet 16. august 2012 det haster vel ikke så med å få disse pakkene?? dere får dem nok etterhvert skal du se Jeg hentet rimi sin idag - var veldig godt fornøyd! Ellers er det jo "gave" en får - så ikek stress med det - ps mye av det samme i de ulike pakkene. Lykke til videre i svangerskapet
Lisse_01 Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 Fikk Liberoklubbens i dag. Hurra. Gleder meg til å hente pakka. Har 6 uker til termin
Apple80 Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 Kor får ein tak i BAM pakke? Ka er det? Eg bruker den smokken som ungen likar. Ho brakk seg bare av Avent, men tar MAM fint. hvis du går inn på 2.trimester-forumet så ligger det en tråd øverst som heter gratis baby-pakker eller noe sånt. klikk på den så finner du link til BAM-pakken og mange andre gavepakker man kan få. De inneholder litt forskjellige vareprøver ol.
Kanelbolla Skrevet 24. august 2012 #19 Skrevet 24. august 2012 Hva fikk dere i vitus sin boks? Var kjempe fornøyd med liberoboksen, men vitus sin var skuffende i forhånd.. Men men var jo gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå