L&L Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 I dag har vi vært på UL i Porsgrunn på fertillitetsklinikken. Vi har de 2 siste årene vært pasienter der for å få hjelp med å lage barn , Icsi. Vi har hatt lange regimer, hormoner, sprøyter , avbryte forsøk, egg som ikke har overlevd , SA og flere innsett med neg resultat. men i sommer har vi klar det helt uten hjelp :-) Så i dag var vi litt stolte når vi kom bort for å ta en tidlig UL, det var helt fantastisk for vi så noe som var på god vei til å bli en baby, slimhinnen og plommesekk, hjerteslag og alt så bra ut :-) ble satt litt tilbake så er i dag 7+ 5 og lille vidunderet vårt er 14 millimeter og har 157 hjerteslag i min. For en opplevelse <3
Plinka Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Så fantastisk! Gratulerer så mye, og lykke til videre
sjeroks Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Fantastisk:D Gratulerer så mye:D å ønsker dere lykke lykke til videre:D
Bare meg123 Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 ÅÅÅ,sÅ fantastisk Å høre! Deilig med sÅnne solskinns historier!!! Gratulerer sÅ mye! Og lykke til videre
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 åå det er sånne historier jeg leter etter nå gratulere så masse masse til dere!!)) nå skal ikke jeg kuppe tråden, men vi fikk selv en ivf gutt i 2010 og vært slitere i 3 år før det...med masse pergokurer hormoner og så 3 forsøk før den satt...i morges testet jeg positivt faktisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå