Liljeduft Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg har begynt å ta 400 mg folat om dagen, men jeg blir så vanvittig kvalm av det. Bruker den som er vanlig på apoteket.. Er det noen som har opplevd det samme men funnet et merke som fungerer?
<3 2G <3 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Hei, finnes garvitaminet med det i, eller gjør som meg, ta de etter mat.
Liljeduft Skrevet 14. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2012 Takk for tipset, skal prøve å ta de etter frokost istedetfor før
Bare blåbær Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Jeg byttet til bio-folin, ble litt bedre med det samme, men ble kvalm igjen. Slitsomt med den kvalmen. Spesiellt når en ikke er gravid. Tar nå tabletten på kvelden og sammen med mat. Synes det er blitt bedring etter at jeg begynnte å gjøre det sånn.
Liljeduft Skrevet 14. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2012 Jeg byttet til bio-folin, ble litt bedre med det samme, men ble kvalm igjen. Slitsomt med den kvalmen. Spesiellt når en ikke er gravid. Tar nå tabletten på kvelden og sammen med mat. Synes det er blitt bedring etter at jeg begynnte å gjøre det sånn. Takk for tipset! Det er som du sier, det er slitsomt med kvalmen - når man ikke er gravid. Hadde jeg vært gravid så skulle jeg fint stått ut med å vært kvalm
En to og tre Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Anbefaler også tipset til babybell Håper kvalmen din gir seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå