Kæmma og trultene Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg har hatt så vondt i magen idag, helt siden jeg sto opp! Sånn at jeg ikke kan bøye meg ned, og det er mest i øvre del av magen men ellers også. Ekstra vondt å komme borti. Nesten litt stikkende? Og så har den vært mer hard enn vanlig. Jeg er ikke noe hoven noe sted. Men jeg ha kjent trulta turne heldigvis - men er det noen andre som har det sånn? Er det skummelt??
*Ninnin* Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 er nok bare babyen som har flyttet litt på seg, der det er ekstra hardt, har den nok bare lagt seg med ryggen ut. Er ikke noe skummelt:) Lengre du kommer på vei, mere sprenger det i magen:) Når du føler du ik klarer bøye deg er det som regel ungen som du kjenner, kanskje den alt ligg med hodet ned.
Kæmma og trultene Skrevet 14. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2012 Men det er ikke sånn hardt som når jeg kjenner bebisen inni der. Det hadde jeg sist husker jeg hehe. Mere kynner-hardt over det hele. Men kanskje du har rett for nå får jeg jo knapt puste her og det er skikkelig vondt over hele, så hun ligger kanksje bare feil, da? Og presser på lungene mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå