Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg så når jeg laget meg en kopp i stad at det var jo masse olje i den?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 For et spørsmål! Les på pakningen hvor mye kalorier den inneholder. Man blir ikke tjukk av en enkelt matvare, det er summen av kalorier inn minus kalorier ut som avgjør det!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 men salt binder vann, og vann veier også... tror ikke det er det værste du kan få i deg, men jeg innbiller meg at det er ikke så veldig bra. og du ,som svarte #2 ...kutt ut, svar ordentlig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 (endret) Det er jo mellom 12-14 kalorier pr 2,5 dl, så det er ikke snakk om store summen. Men så er det jo resten av innholdet også, drakk selv en del av det når jeg gikk med guttungen, for å få i meg næreing. Og det hjelper til med vannoppsamling hvertfall! Jeg hadde alt i alt ca 4 kg med vann i kroppen, når jeg fortalte om ca 1 liter buljong vann pr dag, så fikk jeg vite at det kunne hjulpet på å samle opp så mye vann Endret 14. august 2012 av <3Barn&Engler<3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Det er nesten ikke kalorier i det, men det er litt salt. Saltet fører jo ikke til at du blir fetere, bare at det blir litt mer vann i kroppen en kort stund. Kalorimessig kan du drikke ca 15 liter buljong eller et glass lettmelk. Det går omtrent ut på ett.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Det er nesten ikke kalorier i det, men det er litt salt. Saltet fører jo ikke til at du blir fetere, bare at det blir litt mer vann i kroppen en kort stund. Kalorimessig kan du drikke ca 15 liter buljong eller et glass lettmelk. Det går omtrent ut på ett. Ikke 15 liter, 15 desiliter.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Haha! Teit spørsmål! Men ja, hvis du drikker 20 liter buljong om dagen i tillegg til alt det andre du spiser, så legger du nok på deg etterhvert. Samme hvis du spiser 40 epler om dagen også. Eller 100 blomkål.
gale damen Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 Buljongfettet legger seg nok på magen. Eller på lårene. Alt etter hvor drikkeren blir mest hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå