Gå til innhold

Endelig- keisersnitt i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er dagen snart her- i morgen er det tid for keisersnitt. Utrolig rart sammenlignet med forrige fødsel å ha en konkret dato, synes egentlig det har vært utrolig deilig og avslappende :). Virker som mye mindre venting. I dag har siste innkjøp og diverse vært ordnet på storsenteret, nå skal bagen pakkes :). Jeg har meldt meg på en forskningsundersøkelse om keisersnitt, så jeg vet at jeg blir den første som kommer inn, og det er jo også fint å vite at jeg slipper å vente hele dagen. Lykke til alle dere andre med termin i disse dager, jeg gleder meg til morgendagen :))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!! Jeg blir satt i gang på torsdag 2 uker før, sjeleglad for at ventingen snart er over! Lykke til i morgen!!

Skrevet

Så spennende!! Jeg blir satt i gang på torsdag 2 uker før, sjeleglad for at ventingen snart er over! Lykke til i morgen!!

Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang så lenge før?? Er så sliten see....ser bare etter muligheter for å bli satt igang38+1 i dag!!

Skrevet

Lykke til:) så deilig å vite dato!! 8 dager til termin, håper virkelig det ikke blir flere!!:)

Skrevet
Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang så lenge før?? Er så sliten see....ser bare etter muligheter for å bli satt igang38+1 i dag!!

Jeg blir satt i gang pga hyperemesis. Er 3 gangs, og har 3 cm åpning så det blir bare å ta vannet og satse på at riene kommer igang av seg selv, har hatt rier av og på siden forige mandag. Ble satt i gang med førstemann 2 uker over tiden og det var en opplevelse jeg ikke ønsker igjen, satser på at det blir bedre denne gangen er jo tross alt forholdsvis moden til å ha såpass lenge igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...