Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få tiden til å gå....?? All energien er borte. Orker så lite for tiden. Vil bare ha tuppa mi ut nå. 12 dager igjen så må vel bare smøøøre meg med tolmodighet. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var en sånn som fødte litt dør tida. Men har nok mine tvil. Storesøster kom 3 dager på overtid. Har 2 "venniner" som hadde termin etter meg. Å de har født. Hjelper ikke akkurat på for å si d sånn.... ahhh som jeg gleder meg :-):-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 14 dager igjen selv, og synes det begynner å bli veldig lange dager. Har født før tida med begge de to andre, men føler at denne siste snuppa har tenkt til å ligge helt til siste mulighet gitt... Det er ikke så lett å få tiden til å gå heller, for jeg har hender som dovner bort og er vondt pga carpal tunnel, så greier ikke holde en bok, skrive langt på pc, lage mat (som jeg egentlig elsker å drive med) til og med husarbeid er kronglete. Glipper alt mulig, og blir like irritert hver gang jeg må bevege den store kroppen ned i gulvhøyde...

Det er å gå tur da, så langt man kommer uten å tisse på seg, se tv, spise og handle... artig i noen uker det.. hehe. Ha en finfin dag!

Skrevet

Jeg er født som en utålmodig sjel, og har 13 uker igjen og vet ikke hva jeg skal gjøre for at tiden skal gå....selv om jeg er på jobb så klarer jeg ikke å konsentrere meg. Nå har den lille jenta begynt å sparke på natta slik at jeg ikke får sove, føler meg nærmest fyllesyk fordi jeg får så lite søvn.

Skrevet

Her å!! Tålmodighet, hva i svarte er det??? Har termin om 10 dager og begge de to andre jeg har er født mye før den lille her.. + legene har sagt at jeg kom til å føde før termin pga andre ting!! Så utrolig feil de har tatt!! Grrr... Men snart i mål:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...