Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet hvor jeg får kjøpt fine men ikke alt for dyr beskyttelse til sprinkelsengen? Kikket litt på nettet, men de jeg finner er enten stygge eller veeeeldig dyre!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en helt enkel, hvit en på Ikea. Greit, for da passer den til alt av sengetøy:) Den er heller ikke så veldig høy, mange syntes jeg er for høye mtp lufting osv:)

Skrevet

Jeg har fra barnas hus. den er 30 cm høy og kostet 399 tror jeg. Vil ikke anbebfale de fra princess, de er lave og egner seg ikke etter at du har senket sengebunnen.

Skrevet

Princess:-)

Skrevet

Jeg har også en hvit med blonder (til jente) fra barnah hus. den er god å høy og holder seg bra vask etter vask. tror den kostet 399 ja.

har også en billig fra ikea men den er noe drit :P den er ikke tykk og stiv nok så den bøyer seg lett.

Farmoren har en fra prinsess og den er også for tynn syns jeg og i tilegg er den veldig lav så egentlig er den til ingen nytte.

Skrevet

Har en flott hvit med blonder fra kid, 399 tror jeg

Gjest peacock
Skrevet

Bare sørg for at den er tjukk nok! Kjøpte en blå en med sauer på på barnas hus - 30 cm høy er den og tjukk/stiv nok til at sønnen min ikke kommer inn under den på natta (ja, det gjorde han før) og ikke våkner av å ligge helt oppe i hjørnet av sengen med hodet ut mod kanten. Sengekanten går opp til kanten av sengen når sengebunnen er hevet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...