QueenM Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Hei, Noen som vet hvor jeg får kjøpt fine men ikke alt for dyr beskyttelse til sprinkelsengen? Kikket litt på nettet, men de jeg finner er enten stygge eller veeeeldig dyre!!
**venter** Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Jeg kjøpte en helt enkel, hvit en på Ikea. Greit, for da passer den til alt av sengetøy:) Den er heller ikke så veldig høy, mange syntes jeg er for høye mtp lufting osv:)
*KlaraKu* Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Jeg har fra barnas hus. den er 30 cm høy og kostet 399 tror jeg. Vil ikke anbebfale de fra princess, de er lave og egner seg ikke etter at du har senket sengebunnen.
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Jeg har også en hvit med blonder (til jente) fra barnah hus. den er god å høy og holder seg bra vask etter vask. tror den kostet 399 ja. har også en billig fra ikea men den er noe drit den er ikke tykk og stiv nok så den bøyer seg lett. Farmoren har en fra prinsess og den er også for tynn syns jeg og i tilegg er den veldig lav så egentlig er den til ingen nytte.
lohne Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Har en flott hvit med blonder fra kid, 399 tror jeg
Gjest peacock Skrevet 17. august 2012 #7 Skrevet 17. august 2012 Bare sørg for at den er tjukk nok! Kjøpte en blå en med sauer på på barnas hus - 30 cm høy er den og tjukk/stiv nok til at sønnen min ikke kommer inn under den på natta (ja, det gjorde han før) og ikke våkner av å ligge helt oppe i hjørnet av sengen med hodet ut mod kanten. Sengekanten går opp til kanten av sengen når sengebunnen er hevet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå