beccis'en Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Noen her som har babyer som har "hoppet over" krypestadiet og begynt Å gå? Jentene mine åler seg bortover i kjempe fart, og har nå begynt å reise seg opp. Lurer på om de aldri begynner å krype? De er oppe i krypestiling, men forstår ikke veien videre. Når de åler bruker de krypeteknikken, bare de ikke løfter kroppen på en måte. Erfaringer?
abella Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Mener du krabbe? Når jeg snakker om krype tenker jeg på sånn med magen nedi gulvet. Begge mine barn har først begynt å krype/åle. Gutten min begynte å reise seg, sette seg opp og krabbe omtrent samtidig. Vesla lærte seg å krabbe et par uker etter at hun begynte å reise seg og sette seg opp. Så lenge de kryper/åler først tror jeg ikke det er vanlig å hoppe over krabbingen. Det er vel nokså vanlig at de 3 tingene kommer relativt tett, så da er sikkert krabbingen rett rundt hjørnet! Og vips var de ikke små babyer lenger!
Liten rosa Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 Eldstemann her lærte seg å gå først, deretter krøyp og krabba han. Han likte nemlig veeeeldig dårlig å ligge på magen...
81-Mamma<3<3 Skrevet 16. august 2012 #5 Skrevet 16. august 2012 Jeg trodde mi snuppe kom til å hoppe over kryping. Hun ålte seg i full fart, og begynte å reise seg. Ble mer og mer stødig når hun stod. Begynte så vidt å gå langs bord-kanten også. Men i forrige uke begynte hun å krype gitt (10 md).
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Jeg hoppet over krabbing når jeg var baby, samme med samboeren min. Vi har da begge dysleksi, mener å ha hørt det er ett sammenheng mellom å hoppe over å krabbe og dysleksi. Guttungen her så ut til å skulle hoppe over krabbing, men han reiste seg langs bordet, og når det var innøvd, så krabbet han noe anderledes lære rutine med andre ord
Mamma_til_2 Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 store snuppa mi gikk en uke før hun gadd og krype
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå