Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har babyer som har "hoppet over" krypestadiet og begynt Å gå? Jentene mine åler seg bortover i kjempe fart, og har nå begynt å reise seg opp. Lurer på om de aldri begynner å krype? De er oppe i krypestiling, men forstår ikke veien videre. Når de åler bruker de krypeteknikken, bare de ikke løfter kroppen på en måte. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du krabbe? Når jeg snakker om krype tenker jeg på sånn med magen nedi gulvet.

Begge mine barn har først begynt å krype/åle. Gutten min begynte å reise seg, sette seg opp og krabbe omtrent samtidig. Vesla lærte seg å krabbe et par uker etter at hun begynte å reise seg og sette seg opp. Så lenge de kryper/åler først tror jeg ikke det er vanlig å hoppe over krabbingen.

Det er vel nokså vanlig at de 3 tingene kommer relativt tett, så da er sikkert krabbingen rett rundt hjørnet! Og vips var de ikke små babyer lenger! :D

Skrevet

Eldstemann her lærte seg å gå først, deretter krøyp og krabba han. Han likte nemlig veeeeldig dårlig å ligge på magen...:(

Skrevet

Jeg trodde mi snuppe kom til å hoppe over kryping. Hun ålte seg i full fart, og begynte å reise seg. Ble mer og mer stødig når hun stod. Begynte så vidt å gå langs bord-kanten også. Men i forrige uke begynte hun å krype gitt :) (10 md).

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg hoppet over krabbing når jeg var baby, samme med samboeren min. Vi har da begge dysleksi, mener å ha hørt det er ett sammenheng mellom å hoppe over å krabbe og dysleksi.

Guttungen her så ut til å skulle hoppe over krabbing, men han reiste seg langs bordet, og når det var innøvd, så krabbet han ;) noe anderledes lære rutine med andre ord :)

Skrevet

store snuppa mi gikk en uke før hun gadd og krype :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...