Gå til innhold

Meninger om valg av jentenavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anna er kjempe fint :) Astrid er ett ok gammelt navn Helle har eg ikkje høyrt før. trenger litt tid til og venne meg til der :P

Ikke hørt Helle, sier du? Hvor i landet er det fra (om det kan ha sin forklaring...)?

Men ellers takk for svar :)

Litt usikker på om jeg ville valgt Anna eller Helle. Alltid likt Anna veldig godt, nydelig og klassisk navn som ikke blir "for gammelt", synes jeg. Men mer brukt enn Helle, vil jeg tro. Det er også fint! Men så kjenner jeg mange på min egen alder som heter det. Liker nok Anna best:) Astrid synes jeg er ok, litt mye brukt hvor jeg bor.

Anna er kjempe fint :) Astrid er ett ok gammelt navn Helle har eg ikkje høyrt før. trenger litt tid til og venne meg til der :P
Ikke hørt Helle, sier du? Hvor i landet er det fra (om det kan ha sin forklaring...)? Men ellers takk for svar :)

bor på vestlandet. har en bekjent som har det til etternavn det er eneste plassen eg har hørt navnet helle.

Annonse

Annonse

Alle er fine. Blir ikke feil om du velger et av dem.

Hvis jeg må velge, tror jeg kanskje jeg velger Helle. Med Anna på andreplass.

Astrid er et pent navn, men jeg har litt dårlige assosiasjoner pga en gammel og spesiell dame jeg vet om som heter det. Men vet også om en på min egen alder og ei lita jente som heter det. Det er ikke noe i veien med navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...