Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 5 andre

Anonym bruker

• Medlem
  • default_large.png
  • 194 272 Innlegg

Skrevet i dag, 10:25#6

Nei, det er ikke tidligere eier som stilles ansvarlig for forsøpling av tomta dersom det ikke er han som har gjort det og han ikke er klar over forholdet. Dere merket jo ikke tingene før dere faktisk begynte å grave i jorda. Hvorfor skulle selger vite det da - dersom det var eier før han som stod for forsøplingen?

Dessuten kan ikke forsikringsselskapet "benekte alt" uten at de gir dere en begrunnelse. Det er jo i selve begrunnelsen man ser om man har noe å jobbe med og argumentere mot.

Anonym bruker

• Medlem
  • default_large.png
  • 194 272 Innlegg

Skrevet i dag, 10:26#7

snapback.pngAmygdala84 skrev 14 august 2012 - 10:23:

Nei, det er ikke tidligere eier som stilles ansvarlig for forsøpling av tomta dersom det ikke er han som har gjort det og han ikke er klar over forholdet. Dere merket jo ikke tingene før dere faktisk begynte å grave i jorda. Hvorfor skulle selger vite det da - dersom det var eier før han som stod for forsøplingen? Dessuten kan ikke forsikringsselskapet "benekte alt" uten at de gir dere en begrunnelse. Det er jo i selve begrunnelsen man ser om man har noe å jobbe med og argumentere mot.

kunn hvert en eier her. kunn bodd en familie her.

så vi kan jo si at tidligere eier står ansvarlig. søppla er nyere enn huset.

vell vi kommer hvertfall til å prøve på dette. prøve å høre med en advokat for om dette er en sak.

Har forumet fått tilbake barnesykdommene sine? Ikke mye morsomt å svare anonymt hvis nicket synes ved sitering.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143962537-hvor-ble-det-av-anonymiteten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 5 andre
Ja ja, akkurat her er det da ikke så farlig å bli avslørt da, men ser at det kanskje ikke hadde vært like kult dersom jeg utbroderte noe særlig privat no'. Internett er skumle greier, gitt :)

Jeg så dette som ufarlig også, men hvis man bretter ut om kjønnssykdommer og andre mer delikate saker, er det greit å vite at anonymiteten er ivaretatt.

Greit å rope varsku med en gang :)

Gjest lillemor og lillefrøken

Her er det noen som kan få seg en smell i dag ja, hvis systemet driver å svikter... trodde virkelig ikke det fantes noen link mellom nick og anonym jeg, at anonym ble lagret på en egen profil så det var umulig å spore opp ved annet enn IPadresse. Har ikke så mye å frykte jeg altså, men om jeg hadde spurt om noe skikkelig pinlig eller svart noe veldig flaut så tror jeg hadde blitt litt målløs om nicket mitt poppet opp...

Annonse

Noe lovbrudd som kan anmeldes er det absolutt ikke. Dessuten avslører ikke nicket mitt ordentlige navn. Men bør selvsagt ryddes opp i.

Heldigvis for det :)

Men nicket kan avsløre navnet på andre her inne, er mange som har folk de kjenner her inne som vet navnet til personen bak nicket i virkeligheten. Ikke noe hyggelig for venninner å finne ut at hu ene feks. har klamydia el. lignende hehe. Så har vi jo alle de som er helt åpne om hvem de er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...