Liljeduft Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Etter å ha satt morgenteen i halsen når jeg logget meg på facebook så føler jeg at jeg må virkelig spørre dere her inne; Er det virkelig strengt tatt nødvendig å legge ut flere bilder etterhverandre av direkte fødselen? Jeg personlig er interessert i dokumentarer ang. graviditet/fødsel og der kan jeg fint se både det ene og det andre uten å reagere. Men å se en tidligere klassevenninne presse ut et barn vaginalt for så legge bilder ut av det på fb.. Det blir litt drøyt for meg. Hva synes du?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Oij, spesiellt.... Syns neste det er på kanten å legge ut bilder når ungen ammes også jeg, men nå er jeg litt i overkant sær. Ja, at man vil skryte av sin nyfødte er jo greit, men jeg ville ikke vært fornøyd med å se hele greiene
elibjo Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Det er vel verken nødvendig eller normalt, spør du meg... Rimelig spesielt...
Liljeduft Skrevet 14. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2012 Godt å høre at det ikke er bare meg som synes det. Siden fødsel er normalt og naturlig, så er det naturlig å legge bilder ut av det på fb... Er grunnen til hun har gjort det *rister oppgitt på hodet* Heldigvis har jeg avtale med gubben at om det noen gang blir fødsel så får det ikke være et kamera i nærheten i fødselsstua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå