Gå til innhold

Mtp, Bellasnella, Athina, Dossa, Tyrjente88 og Fuglefrø :)

Anbefalte innlegg

Hei, vil dere se litt på meg?

Mulig jeg maser mye, men spør fordi jeg setter pris på den gaven dere har og synes det er fasinerende å se at dere så ofte har rett :)

Jeg har termin 3 oktober og lurer på når tulla kommer? Ble hastesnitt i uke 34 sist så lurer på om jeg får føde vaginalt denne gangen? Går alt bra med baby? Ser dere noe i forhold til huskjøp og bil?

Født 18.07.90 og sambo 05.09.84

Takker for svar damer :D

Fortsetter under...

hei..

måtte bare svare deg for får opp klart å tydelig at babyen din kommer på termin datoen..du føder vaginalt denne gang ser jeg..alt vil gå helt fint...

ang huskjøp

ser dere flytter får opp oktober-november jeg..ser huset er lyst..gulaktig..beige kansje..

ny bil kommer i september ser jeg..mørk stasjons vogn..

oppdater meg gjerne..gøy å høre om jeg har hatt rett..

Oi tusen takk!

Artig at du sier bilkjøp i september for er da vi tenkte å kjøpe! Hadde ikke vært vondt med huskjøp i de mndene heller:) håper selvsagt babyen kommer 1-2 uker før termin, men på dagen er selvsagt bedre enn overtid! Skal gi tilbakemelding:)

Skriver opp alle som har sett og hva så jeg kan gi tilbakemelding:)

Annonse

hei.. måtte bare svare deg for får opp klart å tydelig at babyen din kommer på termin datoen..du føder vaginalt denne gang ser jeg..alt vil gå helt fint... ang huskjøp ser dere flytter får opp oktober-november jeg..ser huset er lyst..gulaktig..beige kansje.. ny bil kommer i september ser jeg..mørk stasjons vogn.. oppdater meg gjerne..gøy å høre om jeg har hatt rett..

Ser du noen endring? Eventuelt fødselsvekt på jenta? :)

Fikk opp fødsel rundt 16-25 sept. Får opp et nytt KS faktisk. Føler alt går fint i etterkant! :)

Huff håper ikke det blir et nytt KS! Vil så gjerne føde vaginalt denne gang.. Får du opp fødselsvekt? Hadde ul på tirsdag og da målte de ho til å være 2300 gr og ca 3300-3400gr på termin. Stoler ikke helt på dette da de målte storesøster til å være 2300gr i uke 34 og dagen før ho kom og veide 3870. Svangerskaps diabetes vi ikke visste om.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...