Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey yo, Girlzah!

Fader ta, jeg er så svimmel! Sånn uansett om jeg sitter eller går så føler jeg meg rett og slett litt uggen med svak hodepine. Vart en ukes tid eller så. Skal til jordmor på onsdag, men tenkte kanskje det er noe jeg burde sjekke før? Tenker på blodtrykk osv.?

Var hos lege 38 1 og hadde da blodtrykk 140/85 (noe legen påpekte at var høyt eller lavt...husker ikke).

Har jo ikke akkurat lyst å ringe gærning til lege/jordmor/føden hvis dette er noe som kan vente.

Erfaringer, synspunkter?

Finner ingen gode ekspertsvar om svimmelhet så langt ut i svangerskapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodtrykket ditt er litt høyt, du kan jo ta en telefon til føden, skader aldri!

Skrevet

Fikk beskjed om å dra på legevakta. Hadde både proteiner i urinen og høyt blodtrykk. Skal til sykehuset for videre kontroll i morgen. Faen å, er en smule bekymret nå ja:( Legen forberedte meg på diagnosen svangerskapsforgiftning og ba meg pakke fødebag og andre ting jeg kan trenge for innleggelse i morgen.

Skrevet

Svangerskapsforgiftning ja. Jævla drit. Fikk heldigvis lov til å dra hjem<3 Skal tilbake på torsdag for kontroll og hvis det var kapasitet ønsket de å sette i gang fødselen.

Skrevet

Jeg blir også satt i gang på torsdag, krysser fingrene for deg! Bare snakk om dager nå!!! Lykke til m innspurten!

Skrevet

lykke til! :) jeg har legetime for samme symptomer imorgen er bare 28+4 da.. ser forresten at flere har slike plager.. men håper det ikke er svangerskapsforgiftning. urin og blodtrykk har vært fint til nå iallefall.

Skrevet

Håper på en måte å bli satt i gang, på en annen måte håper jeg at det hele er en stor feil og at jeg får gå løpet ut. Aller mest håper jeg at fødselen starter av seg selv i natt!:)

Takk for lykkeønskinger! Nå må alle fødeklare bare krysse fødefingrene sine!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...