3gull <3 Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hvordan er dere da, altså kroppen. Hvordan er den etter at jordmor har vært å røsket litt å slikt?
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Meinar du etter stripping? Blitt strippa med godt resultat siste to svangerskap, men aldri blitt noke "rar" i kroppen av det.
3gull <3 Skrevet 14. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2012 Nå er jeg ikke sikker på hva stripping er, men jordmor igår var og "rotet" oppi der, tøyde litt som hun sa.. Fikk skikkelig mens smerter og var helt gåen oppi der:p er fortsatt menssmerter men ingen blod å slikt som andre skriver..
4blir5 Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Det kalles stripping ja. Jeg har hatt god effekt av det. Slimproppen har gått og fått menssmerter og har sett tydelig modning fra gang til gang, jeg har alltid fått modningsakupunktur samtidig med dette da.
3gull <3 Skrevet 14. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2012 Har vært å tatt to modningsakupunktur men ikke samtidig som stripping, eller jo, en gang.. Men igår var det kunn stripping.. Vil at ting skal skje..
<3håp<3 Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 spennende! jeg skal til stripping neste tirsdag ( ba om det til jordmora i dag) har termin 29. aug da. Så hvis alt så bra ut kunne hun tøye litt forsiktig som hun sa Uff både spennende og skummelt på en gang. Men gleder meg så til å møte den lille prinsen <3 Lykke til! Skriv gjerne inn hvordan det går
3gull <3 Skrevet 14. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2012 Tusen takk:) sitter å gaffler i meg rømmegrøt nå ikke fordi at jeg tror det hjelper men er så sykt godt:) skal få oppdatering spent er bare forordet altså er så spent på hvordan hun ser ut, er hun lik søskene sine, meg, far ja, alt:) lykke til med strippinga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå