Gå til innhold

UL i morra, grugleder meg :-)

Anbefalte innlegg

Siden jeg har vært prøver i 2 år og har hatt en del prøverørforsøk ble de kjempeglade når jeg ringte klinikken i dag og sa at vi hadde blitt naturlig gravide i sommer, sykepleierne sa at jeg gjerne måtte komme å en tidlig ultralyd hos de , så vi fikk time allerede i morgen kl 10.00. Shit det kom litt brått på :-) så nå gleder jeg meg til å se hjerteslag samtidig som jeg er livredd for at det skal være noe galt.

Er vel bere å tenke positivt å være glad :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143962374-ul-i-morra-grugleder-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

UL gikk veldig bra, kan endelig senke skuldrene litt :-) vi så et lite embryo på 14,1 millimeter , plommesekken , slimhinnen og små utveksler som holdt på å bli til skuldre :-) så og hørte hjerte banke 157 slag i min :-) å alt så veldig bra ut, legen tok seg god tid å forklarte masse, vi fikk ta bilder og lyd av ULskjermen med mobilene ( det er allerede bakgrunn på pc'en) og vi fikk 3 bilder av vidunderet :-)

Jeg ble satt litt tilbake 7+5 i dag og termin 31 mars.

Gleder meg til å høre fra deg på mandag etter UL din, jeg er sikker på at det går veldig bra, masse lykke til :-) Gled deg.

Jeg fikk tidlig ul idag pga har blødd i 2 uker men nå var det blitt mer. :-) Alt så bra ut hos meg. Bankende hjerte og var kommet så langt jeg trodde/skulle, fosteret var 2 cm og termin 24 mars :-D så nå får jeg senket skuldrene ifht om det er liv der . Er kjempeglad. Det var virkelig en spesiell opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...