Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Dama på parfymeriet visste ikke, og var ikke interessert i å sjekke det opp for meg. Hadde vomma vært mindre og formen bedre hadde jeg rispet og raspet beina med fotfil og alt det der, men det orker jeg ikke nå.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Nei, det er ikke anbefalt. Står på pakken også, jeg er gravid selv og har nettopp sjekket det opp.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Står på pakken at gravide ikke skal bruke det. Regner med det er fordi det er stoffer i det som går over i blodbanen som ikke er så heldige for fosteret. Jeg personlig ville ikke brukt det når jeg ammet heller.
mamma'n til 2 :) Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Jeg spurte i et parfymeri om akkurat det, og damen der ringte produsenten for å spørre. Det hun fikk som svar var at det ikke er farlig for baby, men de anbefaler den ikke til gravide og ammende fordi hormonene vi har _kan_ gjøre at vi får allergisk reaksjon av produktet. Så jeg holder meg unna til jeg er ferdig med alle hormonene, for allergisk utslett har jeg nok av fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå