Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var sykmeldt i ei uke minst etterpå, hvis ikke mere. Og jeg merket godt det inngrepet dagen derpå!!! Hver gang jeg reiset meg fra sittende/liggende til stående, så kjente jeg det godt i magen. Og jeg var elendig den dagen jeg kom hjem, dagen derpå var jeg så utkjørt av å ikke holde på noe mat og veske at jeg klarte ikke noe.

Så jeg vil nok si at det er veldig forskjellig.

Og i jobben min i bhg, kjente jeg de såra hver gang jeg bøyde meg.

Jeg var sykmeldt i tre dager, men jobbet hjemmefra i to dager etter det, sånn at jeg totalt var borte fra jobb en uke. Jeg hadde store luftsmerter etter laparoskopien, helt opp i skuldrene, og det var vanskelig å bevege seg noe særlig - selv om å gå frem og tilbake på stuegulvet var det eneste som hjalp mot smertene.

Men det er ikke alle som merker så mye til inngrepet i etterkant - så du kan jo være en av de heldige :-)

Jeg var sykemeldt i halvannen uke!

Samme dagen,var jeg ikke til å snakke til...helt korka...sov stort sett etter jeg kom hjem :)

De påfølgende dagene var skikkelig såre/ømme/vonde...

De siste dagene jeg gikk sykemeldt,var det bare skikkelig sårt der stingene satt ved navlen. Men så fort de ble borte,forsvant alt av sårhet og ømhet :)

Så det er nok veldig forskjellig ja. :)

Annonse

JEg var sykemeldt en uke. HAdde vondt (luftsmerter) helt opp i skuldrene og ryggen ha tilogmed lørdag, hadde inngrepet på mandagen. Var ganske utkjørt ja.

Men altså det var helt overlevelsesbart da, men ikke i jobbsammenheng. Dro på jentetur fra torsdagen til søndag til københavn, klarte jo å henge med, (var bestilt og betalt 6 mnd tidligere, og jeg ville ikke gå glipp av den, sta som jeg er). men klarte ikke kose meg skikkelig før på lørdagen. Tror nok jeg hadde vært hjemme vist jeg hadde vist hvor utkjørt jeg kom til å være..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...