Gå til innhold

Dere med termin i september!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og lurer på hva skal man ha som hjemreise sett?! Syns det er håpløst med tanke på været, er jo umulig å si om det er veldig kaldt eller sånn! Hva har dere andre tenkt? Trenger tips :) Uansett er jo bilen oppvarmet og sånn, men lett at de blir kalde disse små, men er jo ikke meningen at de skal smelte bort heller, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funderte litt på dette vi også, da vi har oktober barn som var enkelt i og for seg med snø ute og 3 sommer barn :S

Så vi tar med en tynn fleece dress i bagasjen, samt et pledd. Body og sparkebukse :) hjemreisedrakten vår er en liten strikket jakke, bodykjole,lue og sokker. vi kjøpte til strømpebukse. i tilfelle ul tar feil så er ekstra settet nøytralt :)

Skrevet

Har kjøpt både ull og bomullsbody/bukse. Får ta med begge og ta vurderingen da. Kan jo være kaldt men noen ganger får vi vel varme dager i september også :)

Ville ha en fleecedress, men så langt ikke funnet noe i dette havet av sommerklær....

Skrevet

Jeg tenker det blir body, strømpebukse i bomull og det hjemmestrikkede hentesettet (ull). Blir det veldig kaldt har jeg også fleesdress i str 56 og ulldress i str 50 (arvet).

Skrevet

Jeg har kjøpt en strikket ulldress, tenker å pakke den ned i bagen ihvertfall - under blir det vel body, bukse og sokker. Ellers er det greit å ta med noen tepper tenker jeg, så kan vi regulere litt underveis på tur hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...