Gå til innhold

Hva er greia med boxer under badeshortsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært en uke i det o'store sydenland og har sett og småhumret for meg selv over masse rare ting. Ikke for det - det er sikkert noen som har småhumret over ting vi, akk så enkle nordmenn, har utrettet også, altså.

Men så til spørsmålet: Hva er greia med at gutter og menn bruker boxer under badeshortsen?

Og bare for å slå det fast: Menn med små badebukser er ikke sexy. Det er faktisk ganske så motbydelig, spør du meg... Disse veltrente unge svømmerne og stuperne vi har sett fra London i det siste er nå en ting, det kan jo være ganske flott å se på, men gubber med 40-50 kg for mye og så en bitteliten speedo? Uæh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener gubben sa noe om at den nettingen inni badeshortser klør, eller noe sånt. :)

Skrevet
Har vært en uke i det o'store sydenland og har sett og småhumret for meg selv over masse rare ting. Ikke for det - det er sikkert noen som har småhumret over ting vi, akk så enkle nordmenn, har utrettet også, altså. Men så til spørsmålet: Hva er greia med at gutter og menn bruker boxer under badeshortsen? Og bare for å slå det fast: Menn med små badebukser er ikke sexy. Det er faktisk ganske så motbydelig, spør du meg... Disse veltrente unge svømmerne og stuperne vi har sett fra London i det siste er nå en ting, det kan jo være ganske flott å se på, men gubber med 40-50 kg for mye og så en bitteliten speedo? Uæh...

Speedo er ikke lekkert uansett hva slags kropp man har. Det er som damer og g-strengbikini: det er stygt uansett hvor veldreid du er!

Samboeren min er fra et annet europeisk land, kom til Norge for noen år siden. Han svømmer mye, og bruker speedo, som jo er svømmeplagg. Greit nok, for da er han jo i vannet. Men jeg måtte ta meg en alvorsprat med ham da han troppet opp på badestranden med den. Han er slank og muskuløs, men en slik bananhengekøye er bare stygt! Han kunne ikke fatte det, det er jo badetøy, ikke sant?!! Men etter å ha googlet litt og funnet noen kommentarer om speedo gikk han med på å kjøpe strandshorts.

Skrevet

Jeg har sett gutter på bassenget her gå med boxer i badebuksa. Tenkte da at jeg håper det er en motesak, og ikke et tegn på at de har droppet dusjing og i tillegg går med brukt undertøy på seg. Speedo er for svømmetrening, og kun det. Enig i at det er lite flatterende, selv på kjekke menn med stramme kropper.

Skrevet
Har vært en uke i det o'store sydenland og har sett og småhumret for meg selv over masse rare ting. Ikke for det - det er sikkert noen som har småhumret over ting vi, akk så enkle nordmenn, har utrettet også, altså. Men så til spørsmålet: Hva er greia med at gutter og menn bruker boxer under badeshortsen? Og bare for å slå det fast: Menn med små badebukser er ikke sexy. Det er faktisk ganske så motbydelig, spør du meg... Disse veltrente unge svømmerne og stuperne vi har sett fra London i det siste er nå en ting, det kan jo være ganske flott å se på, men gubber med 40-50 kg for mye og så en bitteliten speedo? Uæh...

Har de på seg boxer under badeshortsen, eller har de badeshorts som har en slik "liksomboxerstrikk" som gjør at det ser ut som en boxer under?

Skrevet

Banan hengekøye.hehehehehe ler så jeg griner her,det var dagens

Skrevet

Det er fordi de fleste shorts som guttene bruker til bading idag ikke har netting, og da vil guttene ha kontroll på utstyret med en bokser ;-)

Skrevet

Jeg har spurt mannen min mange ganger om hvorfor han gjør det for jeg synes det er så teit :P

Han sier at han føler at når han går opp av bassenget o.l. at ting kan dette så langt ned at folk ser det :P

Har bedt han holde bena mer samla, men den gang ei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...