AkPa Skrevet 18. august 2012 #26 Skrevet 18. august 2012 Nermeste familie vet om IVF forsøkene våre, ellers aner ingen at vi forsøker å få barn... Derfor er jeg veldig spent på om det blir tatt i mot av vennekrets å nærmiljø på en negativ måte at vi plutselig får fosterunge. Er jo ikke det samme som å gå gravid, ofentliggjøre det også 9 mnd etter har vi et barn. Der kommer det jo plutselig et barn. Vi vil og kommer til å fosterunger om IVF forsøket her bli negativt... Det er vi bestemt på, men om når vi får det, det er det jeg grubler på... Jeg vil ha barn nå, jeg vil bli mamma nå. Ikke om 5 år. Og utdanningen vet jeg står seg. Den kan jeg ta opp etter vi har evt fått fosterunge... Men hvordan er det rundt det med jobb om du får en fosterunge som er under året? Får man permisjon? Permisjonspenger ?
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #27 Skrevet 19. august 2012 hvis du går på fosterhjem.no finner du litt info... Jeg er ikke helt sikker på noe egentlig så.... Får vite mer neste mandag vi tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå