Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sirkel = jente Side til side = gutt :) Det som jeg synest er veldig spennende med denne testen er når jeg sier første barn, da går den fra side til side. Når jeg sier andre barn stopper den bom opp og går i sirkel :)
Sirkel = jente Side til side = gutt :) Det som jeg synest er veldig spennende med denne testen er når jeg sier første barn, da går den fra side til side. Når jeg sier andre barn stopper den bom opp og går i sirkel :)

det må jeg prøve også :D

Gjest Mammantil2prinser

Synest slike kjerringråd er så spennende :)

Jeg er 25+2 og vet ikke kjønn, eller legen ploppet ut jente på ul i uke 13. Men det tar jeg med en klype salt.

Så er jo spennende mtp at gullring metoden stemte med første barn og viser motsatt nå, som stemmer med tidlig ul...hmmm :D

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Vet jo ikke om dette stemmer.

Men har hørt at du kan holde den over håndleddet(på undersiden).

Da jeg spurte barn 1: viste gutt, barn 2: viste jente, barn 3: viste gutt, barn 4: stoppet bom opp.

Så ut fra den testen får jeg 3 barn, 2 gutter 1 jente :) hehe

Tro hva tiden bringer :)

Stemmte sist gang, nå har jeg glemmt å prøve:)

Side til side= gutt

sirkel= jente

blir spennende å se, skal på ul islutten av august................................................................................................................................

den gikk fra side til side i evigheter så da får jeg vel en haug med gutter:)

Kremt:

Jeg sjekket også (er for nysgjerrig til å la være...)

På første barn gikk den fra side til side (mistet i uke 9), men med små bevelgelse og veldig kort tid

Andre barn gikk ringen i sirkel (er nå passer to år og er jente)

Tredje barn gikk den fra side til side igjen.

Jeg er IKKE gravid, men prøver å bli det igjen. Testet tre ganger og det var slik alle tre gangene. Gud så rart!!! Og litt nasty...

Stemte på meg de forrige gangene

Barn 1 pendlet, ble gutt

Barn 2 sirklet, jente

Gravid nr 3, pendlet og stoppet etter kort tid, mistet i uke 11

Barn 3 sirklet, jente

Gravid med nr 4 og ringen sirkler, skal på ul neste uke er da 18+6 :-) Blir spennende å se :-)

Testet bare for moroskyld :)

Første barn: sirkel, mistet tidlig.

Andre barn: pendlet. Er stor sjanse at det er en gutt fra ul :)

Begynte å si første barn, men når jeg tenkte på at jeg hadde mistet så sa jeg dette barnet og da begynte det å pendle :) Så stor sjanse at det var ei jente jeg mistet tidligere.

Så blir artig å se når denne babyen kommer ut at dette er sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...