Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #26 Skrevet 13. august 2012 Hvem har bestemt at det er harry? Jeg har et hvit bord, med en 4-kantet duk i dus lillafarge. Og på duken er det et lysfat i speil. Med 5 hvite kubbelys på Er jeg harry da? Jeg synes det er kjempefint, og veldig koselig på kvelden når vi tenner lysene og slapper av, bare jeg og mannen
*bolla pinnsvin* Skrevet 13. august 2012 #27 Skrevet 13. august 2012 Av og til ingenting, som regel litt støv og /eller rot.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 13. august 2012 #28 Skrevet 13. august 2012 Jeg har ingenting jeg på salongbordet.. Men da tar jeg spisestueborde i steden der har jeg et Lisbeth Dahl fat (lysfat sikkert) med 2 lysestaker, 3 te lys holdere og en Buddah... + Masse rot Jeg driter i om det er harry, jeg syntes det er fint, men jeg er fullt klar over at det er litt ut. Men jeg har heldigvis en stil som ikke endrer seg sammen med moten det hadde blitt for dyrt for meg.
Dini Skrevet 13. august 2012 #29 Skrevet 13. august 2012 gulpeklut, 2 PC'er og fjernkontroller. på kjøkkenbordet står det en vippestol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå