Gå til innhold

Hva har du på STUEBORDET?? siden lysfat visst er harry...(!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du som pynt på stuebordet?

Skrevet

Lysfat :) :) :)

Et stooort med masse lys på :)

Og en heldekkende duk siden bordet er skikkelig stygt - og tilogmed i furu :P

På spisestuebordet har jeg to sølvlysestaker og et stort fat/skål i nysølv (ikke fattigmanssølv altså :P)

Skrevet

Har et firkantet hvitbeiset trefat hvor bunnen er et speil. Der står det 3 lysholdere i kjeramikk. Jordfarger. Herregud, det var ikke lett å forklare. Koselig er det ;)

Skrevet

Jeg har ett fat med 2 lys og en vase med blomster i, så da kaller vi det vasefat :)

Skrevet

Ingenting på salongbordet, da mini er 15 mnd og får tak i ALT, men på spisestuebordet står det berømte lysfatet :-)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Lysfat og for øyeblikket en vase med roser i :)

Skrevet

Beina - stort sett! :P

Neida, har veldig lite på det, også fordig jeg har en liten en som elsker å plukke på alt av pynt - men først og fremst fordi jeg ikke har behov for å pynte stuebordet.

På spisestuebordet har jeg tre lysestaker, og en vase med blomster, innimellom (ikke akkurat nå).

Skrevet

14 småbiler og barnebøker..

Skrevet
14 småbiler og barnebøker..

Hahaha - ja det er vel omtrent det hos oss og. Og noen pokemonkort og Donald-pocket fra de store gutta....

Skrevet

Ingen ting, eller lille mann har dekorert det med lekene sine :)

Etter han er i seng, pleier det og stå et lys fat der

Skrevet

Ingenting. Ikke vits når en har en småtass som får tak i det meste og synes det er utrooolig artig å rive ned det han får tak i.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Ingenting. Og på kjøkkenbordet står det en vase med roser, men det er vanligvis ikke noe der heller. Liker det enkelt. Raskt å vaske :)

Skrevet

På salongbordet har jeg beina og fjernkontroller, og på spisebordet har jeg hauger av nybrettede klær og en pc.

Skrevet

Jeg har både lysfat OG løper.. Og noen ganger et par fjernkontroller..

Skyt meg :P

Skrevet

For øyeblikket er det en bunke samenlagte klær som venter på å bli lagt på plass, en lommelykt, DS, perler, 2 glass, 2 talerkner, en klesklipe, en data, 2 telys glass, en avis og 2 fjernkontroller :D

Normalt skal det være 2 telysglass og en løper :P

På spisebordet akkorat nå er det også en bunke klær, ett munnspill, en serviett, pengebok, telefon, en løper, idbrikke til banken og 2 dater :)

Normalt er løper og en lysbolle eller hva jeg skal kalle det..

Skrevet

Leker, kopper og fat. Det hender jeg glimter til med en løper og telysholdere, men da må det være på spisebordet. 2-åringen er litt for nysgjerrig!

Skrevet

har ikke stuebord,bruker bare den "puffen" som fulgte med sofaen. den er så hard at man kan fint sette kaffikoppen på den. men kjøpte et stort rundt brett på ikea da, sort med noen hvite mønsterstreker på.. oppå der ligger som regel fjernkontrollene. også har jeg en lei tendens til å legge fra meg strikketøyet oppå det. jeg er strikkenybegynner,så ting tar tid,heldig om jeg er ferdig til termin.. hihi!

Skrevet

Har to vanliljelys i fra Ikea og en fjernkontroll på stuebordet.

På spisestuebordet er det en laptob med mus, musematte og øretelefoner.

Ikke mye pynt med andre ord.

Skrevet

Det berømte lysfatet OG løper! Skikkelig harry med andre ord..

Skrevet

En løper og to telysholdere fra black design(grøss og gru :P ), en heklet kurv til smånips og fjernkontroller og en stabel med sånne rundinger til å sette koppen på (hva heter de egentlig?) Lysfatet står på tv-bordet med masse lys og små engler på :)

Skrevet

Akkurat nå er det en bordbrikke (resten ligger spredt på gulvet. De er visst fine leker.) To retro matcboxbiler, en bok om katter, en bok som har morsomme lyder, en tutekopp, en klistremerkebok, og et sylvanian families postkort.

I tillegg er gulvet fullt av klistremerkebøker, som er det helt store her hos oss nå om dagen. :)

Etter leggetid for han på 1.5, er det en krystallskål med pyntesand og et telys som pleier stå der. Sikkert kjempeharry, men lett å ta frem og å rydde vekk igjen. På spisestuebordet setter jeg et enkelt kubbelys om kvelden. Ingenting om dagen, for da blir det klatra på.

Skrevet

Ett glassfat med sølvkant fra black and white, gulp, med to sølvlysestaker og en vase med en FALSK rose i. En løper og en blomsterkrukke og akkurat nå en falsk rund, grønn ball oppi (den jeg hadde døde).

Herlighet, jeg tråkker i hver eneste mulige felle jeg kan tråkke i, jeg topper hele harry-lista.

Aldri i verden om jeg tør svare med nick her :)

Skrevet

To telysholdere og en liten potteplante...

Nå er jeg spent. Er jeg harry?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...