foffen fo Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hba brukte dere mot kvalmen? Har vært mega dårlig ei uke,men håpe d har gitt sæ nu.
May the force be with you Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Jeg fikk noen sånne kvalmestillende tabletter da jeg var gravid, husker ikke hva de het nå...:s Men uansett, jeg kastet opp fra tja... 2 uker etter befruktning, til 4-5 timer før fødselen:P Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, kastet opp ca. alt jeg spiste og drakk i 9 mnd. Hadde mangel av alle vitaminer, salt, jern osv.osv. Gikk faktisk ned i vekt av å være gravid! Men når man ser det lille nurket i armene sine for første gang, så er det så innmari verdt det! <3
Summerheat85 Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Fra 5 dager etter el - uke 20 med første, og fra uke 7-25 med nummer 2. Prøvde det meste av kvalmestillende, men med dårlig effekt, annet enn urolige bein. Akupunktur hjalp litt.
cindy85 Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 3 uker.. Uke 6,7,8. Vært helt fin etter det:) heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå