Gå til innhold

angående vogn til syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=) håper noen kan svare=)

Vi urderer å ta med enten emmaljunga city cross eller quinny zap xtra til Hellas i september. Tassen er da 20 mnd. Er det noen her som har begge og kan anbefale? zap xtra er jo liten og nett, men vi skal til sandstrand så er redd den kan bli vanskelig å trille på stranda. city crossen en gjerne bedre på stranda, og bedre for å sove i, men den er så uhamslig å drasse rundt på. Har prampack, så er ikke noe problem å reise med den da.

Hva anbefaler dere? =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri tatt med meg Emmaljunga på ferie i syden, virker som unødig stress. Bare min mening.

Skrevet

jeg har ikke noen av de, men vi sto mellom en carena trille og tentounia sportsvogn (på str med emmaljunga tenker jeg).. vi valgte tentounia`n og jeg var sjeleglad for det.. pga at den var solid, har lufthjul som er god å trille på brostein og "hullete" gater, god solskjerm og god å sove i... vi brukte vogna mye og jeg hadde nok blitt dritsur hadde jeg tatt med den andre.. søstra mi har en sånn quinny som deg og jeg hadde aldri tatt med den til hellas..

Skrevet

Det blir ikke helt det samme da, men vi er i Sverige og har med QuinnyZapp Xtra. Hadde ikke tatt med den på ferie igjen. Når man må trille på grus, sand, brostein osv, så er den ikke god. Jeg vurderer å selge den faktisk pga at vi triller mye på grus o.l.

Skrevet

Vi har begge vognene og skal til syden nå. Vi tar helt klart med quinny zapp extra! Den kan jo legges flatt til soving :) men vi skal ikke farte rundt, bare være på hotellet og stranden som er rett ved.

Skrevet

Jeg kjøpte en brukt Carenatrille og det var mer enn nok for våres bruk :) Har en Emmaljunga, men hadde aldri i verden tatt den med på ferie.

Skrevet

takk for svar:) ja emmaljungaen er stor, men er redd jeg ikke kommer fram på stranda med zappen:) litt i tvil.

Skrevet

takk for svar:) ja emmaljungaen er stor, men er redd jeg ikke kommer fram på stranda med zappen:) litt i tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...