Blæddieblue Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Når fikk dere synlig større mage? :-) Spent på når den kommer.
MammaMø med to små Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Nå har jeg litt fra før, men sist hadde jeg synelig gravidmage i uke 13-14 Før den tid har ikke livmoren kommet opp over bekkenet en gang, så da er man bare oppblåst... :-) jeg er 3.gangs
Mornado Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Det blir spennende å se. Sist fikk jeg ikke særlig mage før passert 20 uker, så det gjenstår å se om den dukker opp fortere denne gangen. Jeg ble riktignok stor nok ganske raskt når den først kom, og hadde ett SF-mål som gikk langs den øverste streken (litt over) hele veien..
dakota25 Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Jeg er nå i uke 8 og må gå i vide overdeler for å skjule magen min... Har til og med tatt i bruk gravidbuksene fra sist for det har begynt å bli trangt og ubehagelig. Jeg er annengangs.
Adrianne1 Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Jeg er annengangs, og har allerede fått mer mage enn jeg hadde før jeg ble gravid med nummer 2. Er er usikker på hvor langt jeg er på vei, men antar ca 10-12 uker. Magen har vært større noen uker, og svigermor driver å tuller med at det er to inni magen Men jeg gleder meg til det blir skikkelig gravidmage, ikke bare sånn oppblåst "fleskemage"... hehe For øvrig er det 1,5 år siden sist jeg var gravid, hvis det skulle ha noe å si...
MammaMø med to små Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Jeg er annengangs, og har allerede fått mer mage enn jeg hadde før jeg ble gravid med nummer 2. Er er usikker på hvor langt jeg er på vei, men antar ca 10-12 uker. Magen har vært større noen uker, og svigermor driver å tuller med at det er to inni magen Men jeg gleder meg til det blir skikkelig gravidmage, ikke bare sånn oppblåst "fleskemage"... hehe For øvrig er det 1,5 år siden sist jeg var gravid, hvis det skulle ha noe å si... er 4,5mnd siden jeg fødte sist så kanskje magen eser ut snart
gutt 2011 <3 jente 2013 Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 Har en på 1 1/2 år fra før å mye skinn og spekk:-) Men i dag så var det så mange bukser som ikke var sjanse å få igjen. Husker ikke om de er brukt etter første svangerskap. Men håper ikke det...E 9 uker i dag å ble litt frustrert
fikas Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Jeg venter nr 2. Er 11 uker nå og har ikke antydning til mage! Men det skal sies at jeg har ganske mye mer muskler nå enn sist, i tillegg veier jeg ca 7-8kg mindre nå enn da jeg sist ble gravid! Så jeg forventer egentlig ikke noe mage tidligere enn sist. Og da turte ikke folk å spørre om jeg var gravid i tilfelle jeg bare hadd lagt på meg litt da jeg var seks mnd... ! Så vi får nå se;) men jeg er tidvis oppblåst, men det kommer av feil mat som passerer myye tregere enn vanlig, og kan strengt tatt unngås hvis jeg går inn for det
Vilde2012 Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Jeg titter innom fra 3. trimester for jeg måtte bare svare på denne. Hos meg vistes ikke magen før ganske langt uti første svangerskap, rundt uke 20 kanskje. Denne gangen ble jeg veldig overrasket over å måtte forsøke å skjule magen min før jeg hadde fortalt det til omverdenen i uke 11. Jeg har helt flat mage utenom svangerskap da så det har jo litt betydning i forhold til hvor fort det vises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå