Gå til innhold

Da ble det slutt på graviditet :(

Anbefalte innlegg

Jeg var gravid i uke 16 hvor jeg begynte å blø. Tok en kjapp privat ultralyd hvor det viste det ikke var foster i magen min. Legen mente det var en blæremora? Ble kontaktet på sykehus der de vurderte å ta utskrapning på mandag. På sykehus fortalte at det skjedde en abort men morkaka blir forstørret. Så jeg ser ut fortsatt ut gravid.

Men jeg savner fortsatt å ha være gravid og hadde planlagt masse rundt babyen. Men livet er ikke lett og rettferdig :((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143962108-da-ble-det-slutt-p%C3%A5-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg :'( Jeg opplevde det samme for 2år siden. Du må måle hcg nivået i blodet i flere uker, det skal være under 5. Så må det være normalt i 6-12mnd før du kan bli gravid igjen. Føltes som dobbel straff!

Er nå gravid igjen i uke 29, og alt er bra. :-) Er ikke det som er grunnen til at vi valgte å vente så lenge, det bare passet slik. Ble gravid påførste forsøk etter at jeg hadde gått på p-piller i 2år :) Lykke til m alt.. Det går bra til slutt:)

Jo takk, det går bra etter hvert men det var de første ordene som man hører av legen som går rundt i hodet.

Nei jeg så ikke babyen på ul.

Marista- ja legen sa at jeg må vente med graviditet i 6 -12 mnd fordi det kan hende at det skjer samme igjen.

Tusen takk jenter :)

Annonse

Ånei, så trist!!! Når man er såpass langt tror man jo at det skal gå bra. Å miste i 1. tri er ille, men på en måte litt mer forventet. Huff, håper du får god støtte av dine nærmeste, og lykke til videre! Neste gang går det bra :wub:

idag har jeg vært på sykehuset og tok utskrapning. de vet ikke om det er blæremola eller eller det var sa/msa. men får vel svar fra dem etter hvert. det var virkelig trist å ligge der. Gråtet masse og fikk nesten ut alle tanker rundt graviditeten.

Tusen takk for alle støtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...