Gå til innhold

null energi + bekkenløsning...sykemelding??

Anbefalte innlegg

Er nå 24 + 5... har de siste tre ukene slitt med bekkenløsning. er i full jobb, men merker at jeg ikke klarer så mye lengre. I tillegg har jeg null energi da jeg får ikke sove om nettene..er veldig mye svimmel og kaster opp innimellom..

Har en jobb hvor jeg er konstant på farta, med både løfting og bøying hele dagen.

Er dette god nok grunn til sykemelding? er det noen som har fått sykemelding på dette grunnlaget? hvis ja, hvor lenge ble dere sykemeldt og ble dere 50 % sykemeldt eller 100 %?

Fortsetter under...

Jeg ar blitt det pga. Det samme som deg . Har veldig vondt i skambenet og korsryggen og lysken , sover utrolig dårlig og jobben min er veldig tung , med mye løfting og forkjellig så jeg ble sykemeldt 100% . Snakk med legen din .

Høres ut som meg minus spyinga da ;) Jeg begynner med sykemelding i morgen. Skal gå 2 uker i 50% stilling istedenfor 100% og se om det hjelper ;) Vet ikke om det funker i det hele tatt, men vil i det minste prøve. 27+4 her og har slitt siden jeg var 20/21 uker med bekkenløsning og det har IKKE blitt bedre av å presse deg. Så har innsett at det er til det beste for meg og babyen etter råd fra legen.

Om ikke det er god nok grunn for sykmelding så er det noe feil med legen! :P Jeg var sykmeldt gjennom sist prøverørsforsøk, selv om jeg ikke var veldig fysisk plaga, men det var jo fortsatt en god grunn for sykmelding! Så det tror jeg neppe du trenger å bekymre deg for :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...