Gå til innhold

hvor mange venter nr 3??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi jeg venetr min nr 3=) har en gutt og en jente på 1 og 3 år! flere som har små barn og venter nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei eg venter nr 3 :) men mine er 7 og 5 år :) gutt og jente, blir spennande og sjå ka vi får no :) har termin 3 oktober :)

Skrevet

så artig!=) tgikk u over termin med dine 3 første??? er så spendt om jegf øder før termin denne gangen oxo.. har hørt d er noe med kvinnes biologike klokke å gjøre men får se begynner å bli lei:p

Skrevet

Jeg har gutt nummer 3 i magen, er 36+6 nå. De to andre er 7 og 2,5 år, så her blir det bånn gass :) 7åringen er stor og flink, men mini er midt i trassen og kan være veldig utfordrende... Er spent på hvordan det kommer til å gå når lillebror kommer :) Guttene gleder seg, koser med magen og er veldig opptatt av baby, men noe sier meg at lillebror på 2,5 som plutselig skal bli storebror kommer til å bli litt sjalu... Men gleder oss til familien blir komplett, for nå er det nok stopp! :)

Skrevet

Jeg har gutt på 4,5 og jente som straks blir 3 og har en lillebror i magen.

Skrevet

Jeg har 2 jenter på 4 og 2.

Nå kommer lillebror. Hadde termin 06 aug. venter i spenning

Skrevet

Venter nummer tre (egenfødte altså), har to bonusbarn også. De to jeg har er 12 og 4. Venter ei jente nå i slutten av august.

Skrevet

Venter nummer 3. Har en gutt og en jente fra før på 3 år og snart 2 år:)

Skrevet

sykt at vi snart blir 3 barn mødre, full gass noen noen flere år da:P

Skrevet

Har en gutt som vil bli 4 år rett etter termin 1. Oktober, og en gutt som vil være 1,5 år. Blir en spennende og hektisk tid framover :) venter forsåvidt tredje gutten og sier meg ferdig når sistemann er kommet :)

Skrevet

Har en gutt som vil bli 4 år rett etter termin 1. Oktober, og en gutt som vil være 1,5 år. Blir en spennende og hektisk tid framover :) venter forsåvidt tredje gutten og sier meg ferdig når sistemann er kommet :)

Velkommen i gutteklubben :) Det blir gøy med 3 gutter, selv om jeg i de værste sabeltanntidene av og til drømmer meg inn i dukkeverden en litt roligere lek ;) Men 3 (forhåpentligvis) friske, flotte gutter er veldig stas det også! :) :)

Skrevet

Velkommen i gutteklubben :) Det blir gøy med 3 gutter, selv om jeg i de værste sabeltanntidene av og til drømmer meg inn i dukkeverden en litt roligere lek ;) Men 3 (forhåpentligvis) friske, flotte gutter er veldig stas det også! :) :)

Takk takk :D haha, ser den, nå for tiden er det togbanen som er pop :) drømmer meg også inn i en rosa dukkeverden innimellom, der jeg kanskje hadde sluppet å krype rundt på gulve for å bygge opp banen og flytte lillebror hele tiden ;) men stortrives med de to guttene vi har og tror det blir enda bedre når tredje gutten kommer. De to første har ett fantastisk bånd mellom seg, de stråler når de ser hverandre og vil tro at de to minste som blir nærmest i alder blir som knoll og tott med årene :) skal være glad om man får tre friske barn, bryr meg fint lite om hva det blir, har ikke visst kjønn med de to første, men siden det er siste gang jeg er gravid så tenkte jeg at vi måtte prøve å vite kjønn denne gangen..

Eldstemann var 2,5 år da han ble storebror, har ikke merket så mye til sjalusien, men han ble mer opptatt av å få sitte på fanget osv, ellers så har han vært utrolig opptatt av broren og at han skal ha det bra. Kom det en lyd var han den første som sa ifra og hvis lillebror skrek litt så hadde han vondt i hele seg.

Så lenge man er flink å vie de eldste oppmerksomhet så tror jeg man kan unngå mye sjalusi, feks la de være med under badetiden, hjelpe å skifte bleie og inkludere de i babytingene, la de hjelpe til og være skikkelig flinke storebrødre. Men må si jeg er spent på minstemann som blir storebror bare 1,5 år gammel, skal ikke legge skjul på det ;)

Skrevet

Venter også nummer 3!

Har termin 1. november, så det er enda en stund til men tiden går fort!

Har fra før en gutt på 4 og en en jente på 2,

venter enda en liten jente.

Skrevet (endret)

Jeg :) har en på 2 og ei som blir 4 i november! nr. 3 er ventet med termin 30. oktober :)

ps: godt å se at det er flere som venter nr.3 med liten aldersforskjell ;)

Endret av MammaM til 2 + spire <3
Skrevet

Takk takk :D haha, ser den, nå for tiden er det togbanen som er pop :) drømmer meg også inn i en rosa dukkeverden innimellom, der jeg kanskje hadde sluppet å krype rundt på gulve for å bygge opp banen og flytte lillebror hele tiden ;) men stortrives med de to guttene vi har og tror det blir enda bedre når tredje gutten kommer. De to første har ett fantastisk bånd mellom seg, de stråler når de ser hverandre og vil tro at de to minste som blir nærmest i alder blir som knoll og tott med årene :) skal være glad om man får tre friske barn, bryr meg fint lite om hva det blir, har ikke visst kjønn med de to første, men siden det er siste gang jeg er gravid så tenkte jeg at vi måtte prøve å vite kjønn denne gangen..

Eldstemann var 2,5 år da han ble storebror, har ikke merket så mye til sjalusien, men han ble mer opptatt av å få sitte på fanget osv, ellers så har han vært utrolig opptatt av broren og at han skal ha det bra. Kom det en lyd var han den første som sa ifra og hvis lillebror skrek litt så hadde han vondt i hele seg.

Så lenge man er flink å vie de eldste oppmerksomhet så tror jeg man kan unngå mye sjalusi, feks la de være med under badetiden, hjelpe å skifte bleie og inkludere de i babytingene, la de hjelpe til og være skikkelig flinke storebrødre. Men må si jeg er spent på minstemann som blir storebror bare 1,5 år gammel, skal ikke legge skjul på det ;)

Når har du termin? Jeg har 3 uker igjen og er sååå fødeklar :) Men må si det var litt deilig å levere minsten i barnehagen i dag og få litt kvalitetstid sammen med 7åringen som begynner på skolen igjen neste uke :) Han var 4 år når han ble storebror, og det gikk kjempebra. De er gode venner i dag og leker fint sammen. Han er veldig tolmodig med lillebroren sin som til tider kan være litt sta og hissig ;) Vi gleder oss masse til vi blir en familie på 5, en skikkelig guttefamile :) Heldige oss som har så mange kjekke gutter i livet vårt <3

Lykke til videre! :)

Skrevet

Jeg har ei jente på 10 og en gutt på 8 fra før, og venter en gutt om ca 3 uker:-)

Skrevet

Når har du termin? Jeg har 3 uker igjen og er sååå fødeklar :) Men må si det var litt deilig å levere minsten i barnehagen i dag og få litt kvalitetstid sammen med 7åringen som begynner på skolen igjen neste uke :) Han var 4 år når han ble storebror, og det gikk kjempebra. De er gode venner i dag og leker fint sammen. Han er veldig tolmodig med lillebroren sin som til tider kan være litt sta og hissig ;) Vi gleder oss masse til vi blir en familie på 5, en skikkelig guttefamile :) Heldige oss som har så mange kjekke gutter i livet vårt <3

Lykke til videre! :)

Jeg har termin 1. Oktober, så har en stund igjen :) men synes det går fort nok, har ting jeg skal fikse og ikke minst slappe litt av :) blir deilig å få 100% plass i bhg til minstemann, så jeg kan sove litt om dagene, besøke venninner, vaske babyklær og hus, ja rett og slett bare gjøre hva jeg vil om dagene mens gutta er i barnehagen noen timer :)

Ja, føler meg kjempe heldig, hadde en slags sorg over å ikke få jente med nr. 2, men det gikk fort over og har ikke kjent på det engang denne graviditeten, bare visste det var gutt da jeg fant ut jeg var gravid, får heller nyte tantejentene ekstra mye ;)

Har ei tante selv som fikk tre tette gutter og en liten attpåklatt som også ble gutt, nå er de tre eldste voksen, og hun ble nylig farmor for første gang til ei lita jente, det var nok stas:) meg om 30 år ;)

Skrevet

har begge mine unger hjemme 100% så merker at jeg er sliten til tider.....

heldige dere med 100% bhg plass, hadde jeg bodd inorge hadde jeg hatt de full tid i bhg!!!!!

Skrevet

Venter også nr. 3 her :) har to gutter på 4 og 6år. De er så opptatt av den nye babyen som skal komme,termin 29sept. og vi vet ikke hva det blir, men har en følelse på at det er en gutt.

Skrevet

Venter nr 3 her også :-) Har en jente på snart 6 og en gutt på 3 1/2 fra før og nå kommer det en jente igjen, termin 24 sept. Begge er veldig opptatt av magen, så vil tro det blir stor stas når den lille kommer til verden :-)

Skrevet

Melder meg inn i denne "klubben" jeg også. Har ei jente på 4,5 år og en gutt på 2 fra før - så går travlere tider i møte. Men ser lyset i tunellen da de to vi har endelig kan leke sammen en stund uten slosskamp, bitt og slag :-) Så om 2,5 mnd kan det være enda bedre - håper i alle fall. Her er det 40% barnehage på begge to, mens jeg er hjemme med de 60% pluss at jeg har en 60% jobb utenom, så jeg ser veldig frem mot permisjon og roligere tider!

Skrevet

Venter nr 3 jeg også :) Har to jenter på 6 år og venter en gutt :)

Skrevet (endret)

Venter mitt tredje barn. Jeg har ei jente på tolv og en gutt på to fra før. Nå er det visst ei jente som ligger under hjertet mitt :) Hun er ventet å komme i midten av oktober.

Har i tillegg to bonusbarn...jente på sytten og gutt på fjorten :)

Endret av mgel
Skrevet

Gutt på 10 år og jente på 7 år fra før, venter gutt med termin 11september, dvs nøyaktig 4 uker til idag :) Blir rart med baby i hus igjen, men gleder meg masse :) Storesøsken og pappaen gleder seg selvfølgelig også, spesielt siden det er min samboers første barn :)

Skrevet

koselig!!!!! gleder meg sån til babyen min kommer men synes tiden går sakte=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...