Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig begynt å spotte i uke 22. Det kommer litt og litt brunt blod + litt klumper. Bør jeg kontakte lege? Og isåfall hvilken lege? Fastlege eller sykehuset? Har ingen smerter, og kjenner sparking fra babyen. Reiser til syden om noen dager, så er litt usikker på om vi burde blitt hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du kjenner liv er det jo tegn på at det er bra:) jeg hadde kontaktet sykhuset eller fastlegen for å ære på den sikkre siden :)

Skrevet

Jeg ville definitivt kontaktet føden! Ikke ta noe sjangs, du er akkurat i grenseland på når det kan gå bra tilfelle fødsel, og da har de tid og mulighet for å stoppe om det skulle være tilfelle (ikke det at jeg tror du har noe fødsel på gang altså, men siden du skal ut å reise til syden hvor du skal bade i basseng og sjø, er det greit å vite du ikke har noe infeksjon osv) i min "velkomstpakke" med brev fra sykehus/fødeavdeling står det spesifikt at føden kontaktes ved blødning . (jeg har selv hatt blødning uke 6 og uke 17 uten at noe var galt , så jeg prøver ikke skremme deg, blødninger kan og er somregel ufarlige når du føler deg fin, men jeg ville uten tvil tatt en Tlf til føden!)

Skrevet

Da har jeg ringt og snakket med jordmor på føden, og hun mente det ikke var noe å bekymre seg for:) så da går turen som planlagt.

Skrevet

Det var bra da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...