Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg er snart ferdig med kuren, vil det da normalisere seg igjen? Etter jeg har slutta med kremen.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Noe med A-vitamin(syre, faktisk) du har brukt? Du kan vel skrive hva du har brukt, eller? Ja, huden din vil gå tilbake til sitt "gamle seg" normalt sett. Det tar noen uker, men du vil merke det fort.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Noe med A-vitamin(syre, faktisk) du har brukt? Du kan vel skrive hva du har brukt, eller? Ja, huden din vil gå tilbake til sitt "gamle seg" normalt sett. Det tar noen uker, men du vil merke det fort. Har brukt Betnovat og dermovat krem.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Dette er jo kremer for psoriasis og sikkert andre eksemer. Jeg bruker selv Dermovat nå(sterkere enn Betnovat), og da sterkeste sorten. Kan ikke si det endrer huden min så mye. Den kan nok bli litt mer solbrent, om jeg har smurt meg mye og så velger å være i solen uten solkrem, men ikke noe mer. Jeg har psoriasis og litt annen eksem, som trenger steroider. Kan være du har ekstra følsom hud. Alt vil gå tilbake til normalen, så fort du slutter med kremene Slapp av. Det blir ikke slik som i dag, for alltid Jeg har gått på Roaccutan og Neotigason, og Roaccutan er virkelig noe som ødelegger huden mens du går på det. Dette er begge tablettkurer. Hilsen første som svarte deg
Anonym bruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Takk for svar Jeg har VELDIG følsom hud. Reagerer på nesten alt. Men takk og lov for at det vil gå tilbake til normalen Ble litt bekymret hehe. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå