Gå til innhold

Oops er jeg gravid igjen 3mnd etter fødsel?

førstegangs-gravid

Anbefalte innlegg

Min første er nå 3 1/2 måneder og når jeg ble gravid da slo det ut bare negative tester og etter 2 måneder ble det positiv test. Jeg haddde mensmurringer uten spor av blod men nå etter fødselen fikk jeg mensen tidlig 2 måneder etter fødsel. Så begynte jeg med minipiller og glemte de ganske ofte. Vi hadde ikke ofte samleie bare 1-2 ganger i uken. Så fikk jeg mensen for andre gang men det ble den siste. Jeg ammer ikke i det hele tatt(hadde lite morsmelk). Nå er det gått 1 1/2 måned siden jeg ikke har hatt mensen. Jeg hadde ei lita dråpe eller stripe blod på trusa for en uke siden med akkurat mensmurringer men ingen mensen og ikke noe blod heller. Jeg ble ikke mye kvalm når jeg var førstegang gravif og nå var jeg bare kvalm en veldig liten periode. Jeg føler meg deprimert og trøtt og samtidig får jeg plutselig lyst på noe som jeg må ha med en gang. Jeg tok to test som viste negativ men jeg stoler ikke på de for det slo ut negativ test på den første også. Hva tror dere? Og er det noen av dere som har hvert i samme situasjon eller?

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...